• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Theory: Foundations, Controversy, Strategy, Resource-Advantage Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Theory: Foundations, Controversy, Strategy, Resource-Advantage Theory

ISBN-13: 9780765623638 / Angielski / Twarda / 2010 / 464 str.

Shelby D. Hunt
Marketing Theory: Foundations, Controversy, Strategy, Resource-Advantage Theory Hunt, Shelby D. 9780765623638 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Theory: Foundations, Controversy, Strategy, Resource-Advantage Theory

ISBN-13: 9780765623638 / Angielski / Twarda / 2010 / 464 str.

Shelby D. Hunt
cena 1066,53
(netto: 1015,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

One of the true classics in Marketing is now thoroughly revised and updated. "Marketing Theory" is both evolutionary and revolutionary. As in earlier editions, Shelby Hunt focuses on the marketing discipline's multiple stakeholders. He articulates a philosophy of science-based 'tool kit' for developing and analyzing theories, law-like generalizations, and explanations in marketing science. Hunt adds a new dimension to the book, however, by developing arguments for the position that Resource-Advantage Theory provides the foundation for a general theory of marketing and a theoretical foundation for business and marketing strategy. Also new to this edition are four chapters adapted and updated from Hunt's "Controversy in Marketing Theory" that analyze the 'philosophy debates' within the field, including controversies with respect to scientific realism, qualitative methods, truth, and objectivity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765623638
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
464
Waga:
1.06 kg
Wymiary:
25.4 x 18.03 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface; PART 1. THE NATURE OF MARKETING AND SCIENCE; 1. Introduction; 2. On the Marketing Discipline; PART 2. THE FOUNDATIONS OF MARKETING THEORY; 3. On the Morphology of Explanation; 4. Explanation: Issues and Aspects; 5. On the Morphology of Scientific Laws; 6. Scientific Laws: Issues and Aspects; 7. On the Morphology of Theory; 8. Theory: Issues and Aspects; PART 3. CONTROVERSY IN MARKETING THEORY; 9. On Scientific Realism and Marketing Research; 10. On Science/Nonscience, Qualitative Methods, and Marketing Research; 11. On Truth and Marketing Research; 12. On Objectivity and Marketing Research; PART 4. TOWARD A GENERAL THEORY OF MARKETING; 13. The R-A Theory Research Program; 14. Competition Theory, Alderson's Market Processes Theory, and R-A Theory; 15. Strategy and R-A Theory; References; Name Index; Subject Index; About the Author.

Shelby D. Hunt

Hunt, Shelby D. Hunt is the Jerry S. Rawls and P.W. Horn Professor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia