• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Renewable Energy: Concepts, Business Models and Cases » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Renewable Energy: Concepts, Business Models and Cases

ISBN-13: 9783319835181 / Angielski / Miękka / 2018 / 397 str.

Carsten Herbes; Christian Friege
Marketing Renewable Energy: Concepts, Business Models and Cases Herbes, Carsten 9783319835181 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Renewable Energy: Concepts, Business Models and Cases

ISBN-13: 9783319835181 / Angielski / Miękka / 2018 / 397 str.

Carsten Herbes; Christian Friege
cena 321,26
(netto: 305,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Energy
Science > Energia
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319835181
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
397
Waga:
0.81 kg
Wymiary:
23.52 x 16.46 x 2.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foundations of Renewable Energy Marketing: Marketing Renewable Energy - Fundamental Concepts.- Global Markets and Trends for Renewables.- Consumer Preferences for Renewable Energy.- Direct Selling of Renewable Energy Products.- Market Segmentation for Green Electricity Marketing - Results of a Choice-Based Conjoint Analysis with German Electricity Consumers.- Introducing Green Electricity as the Default Option.- Certificates in the Market for Renewable Energy in Germany.- Special Markets and New Business Models: Marketing of Biomethane.- Renewable Energies in the Contracting Market.- Renewable Energy in the Marketing of Tourism Companies.- From Energy Supplier to Capacity Manager - New Business Models in Green and Decentralized Energy Markets.- Driving Renewables: Business Models for the Integration of Renewable Energy and E-Mobility in Europe.- Smart Battery Systems Driving Renewable Energy Markets.- Marketing of Renewables in Regional Markets: Exploiting the Economic Opportunities of the Energy Transition.- Building a Renewables-Driven Power System. Successes and Challenges in Germany.- Marketing Renewable Energy in France.- Marketing Renewable Energy in the United Kingdom.- Marketing Renewable Energy in Italy.- Marketing Renewable Energy in Japan.

Carsten Herbes is a professor of international management and renewable energy at Nuertingen-Geislingen University (NGU) and Director of the ‘Institute for International Research on Sustainable Management and Renewable Energy’. His research interests include marketing and acceptance of renewable energies, renewable energy cooperatives, Japanese business and economy. Before joining NGU he worked as a management consultant and board member of a bio-energy company.

Christian Friege is the former CEO of LichtBlick AG, a leading green energy company in Germany and a consultant in the field. His research interests include renewable energy, direct selling and customer management. His research was published, among others, in Journal of Service Research and Energy Policy. He has taught at Nuertingen Geislingen University and University of St. Gallen. Currently, he serves as a member of the board of Cewe Stiftung & Co KGaA.

This book answers questions such as: How do you market green electricity or bio-methane? What is the right price for renewable energy? How do the legal framework and customer preferences influence marketing strategies? Is direct marketing or online marketing the key to success?

Answers to these and many other questions can be found in this volume, which gathers contributions from leading researchers and respected practitioners. Employing an easy-to-follow, clearly structured format, it combines the latest research results and concrete case studies to help readers understand the fundamentals of marketing for renewable energies and new business models from different countries.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia