• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices

ISBN-13: 9781138237261 / Angielski / Twarda / 2017 / 250 str.

Katy Mason; Hans Kjellberg; Johan Hagberg
Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices Katy Mason Hans Kjellberg Johan Hagberg 9781138237261 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices

ISBN-13: 9781138237261 / Angielski / Twarda / 2017 / 250 str.

Katy Mason; Hans Kjellberg; Johan Hagberg
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing Performativity: Theories, practices and devices addresses concerns about the theory-practice gap so often discussed by marketing scholars, and indeed reframes this gap by asking how is marketing theory performative? How does marketing theory shape action? Who uses it in practice and to what effects? The individual contributions in this book look at how marketing theories are used in practice and what this means for our understanding of the practicing theorising landscape of marketing. The book begins by considering what performativity is and how this concept is used in the marketing literature. It then considers three themes concerning the performativity of marketing that emerge from the contributions, before presenting ten empirical studies that ask how, why, and to what effect marketing theories are used and performed in marketing practice. The book also summarises the implications of three themes and sketches research areas for further developing our understanding of the performativity of marketing. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138237261
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
250
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction – Exploring the performativity of marketing: theories, practices and devices  1. Epistemologies in the wild: local knowledge and the notion of performativity  2. ‘Is there a gap in the market, and is there a market in the gap?’ How advertising planning performs markets  3. Performing market segmentation: a performative perspective  4. Brand transformation: a performative approach to brand regeneration  5. The dividualised consumer: sketching the new mask of the consumer  6. Myriam’s ‘adverteasing’: on the performative power of marketing promises  7. Exploring the brand’s world-as-assemblage: the brand as a market shaping device  8. The performativity of sustainability: making a conduit a marketing device  9. ‘Elephants can’t gallop’: performativity, knowledge and power in the market for lay-investing  10. Construction of silence on issues of sustainability through branding in the fashion market



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia