• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Issues in Western Europe : Changes and Developments » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Issues in Western Europe : Changes and Developments

ISBN-13: 9780789028389 / Angielski / Miękka / 2005 / 192 str.

Erdener Kaynak; Frederic Jallat
Marketing Issues in Western Europe : Changes and Developments Erdener Kaynak Frederic Jallat 9780789028389 International Business Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Issues in Western Europe : Changes and Developments

ISBN-13: 9780789028389 / Angielski / Miękka / 2005 / 192 str.

Erdener Kaynak; Frederic Jallat
cena 131,65 zł
(netto: 125,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,88 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Europe is not a uniform market. Each country is comprised of differing marketing systems of varying importance. Marketing Issues in Western Europe: Changes and Developments clears the fog from marketing practices and strategic issues for this crucial area of the business world. This detailed examination of Western European industries and marketing practices not only clearly explores the shifting trends within the countries described, but can also be seen as a bellwether for neighboring regions on the continent. Respected international experts provide an up-to-date inside look at what the pressing concerns are and what unique strategies work for business in various sectors. Chapters are richly referenced, and several include tables and charts to clearly illustrate data.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Commerce
Wydawca:
International Business Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789028389
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
192
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
21.4x15.5x1.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Marketing in Western Europe: A Monolith or a Multidimensional Market? (Erdener Kaynak and Frédéric Jallat)
  • Pan-European Marketing Ten Years After 1993—A Current Appraisal and Proposed Conceptual Framework (Chris Halliburton and Reinhard Hunerberg)
  • Marketing Consequences of European Internal Market Unification: An Executive Perspective (Don Sciglimpaglia and Massoud Saghafi)
  • Marketing Practice and Market Orientation: An Exploratory International Study (Roger Palmer and Jaqueline Pels)
  • The Role of Domestic Animosity in Consumer Choice: Empirical Evidence from Germany (Wolfgang Hinck)
  • Tradeoffs in Customer-Employee Focus: Implications on Boundary-Spanning Capabilities (Yelena Tsarenko, Felix T. Mavondo, Mark Gabbott, Graham Hooley, and Gordon Greenly)
  • Price Strategy in the EU: Suggestions to Chinese Exporters in the Light of Anti-Dumping (Jørgen Ulff-Møller Nielsen)
  • Impact of Fear Appeal in a Cross-Cultural Context (Anne-Marie Vincent and Alan J. Dubinsky)
  • Index
  • Reference Notes Included

Erdener Kaynak, Frederic Jallat

Kaynak, Erdener ERDENER KAYNAK is Professor of Marketing and Assis... więcej >
Jallat, Frederic Professeur a l'ESCP-EAP.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia