• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Decisions Under Uncertainty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Decisions Under Uncertainty

ISBN-13: 9780792399643 / Angielski / Twarda / 1997 / 315 str.

Dung Nguyen; Nguyen Dung Nguyen
Marketing Decisions Under Uncertainty Dung Nguyen Nguyen Dun 9780792399643 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Decisions Under Uncertainty

ISBN-13: 9780792399643 / Angielski / Twarda / 1997 / 315 str.

Dung Nguyen; Nguyen Dung Nguyen
cena 803,21
(netto: 764,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Remarkable advance in quantitative marketing research in the last two decades, incorporating applied microeconomic theories, operations research and management applications, has brought the field of marketing alongside with finance, accounting and productionto within an executive'sreach for a sophisticatedtoolbox for decision making in an increasingly competitive and complex business environment. A quick look at Marketing, a recently published book edited by Eliashberg and Lilien would indicate even to the casual reader the extent of such methodological progress made by marketing scholars. Even in such an impressive and nearly exhaustive collection oftopics, with the notable exception pointed out by the editors of applicationsofthe scanner data, and in spite of the reference to it, an important omission is related to the issues ofmarketing decisions under conditions ofuncertainty. It is fairly obvious to the marketing executive and academician alike to recognize the important role uncertaintyplays in marketingdecisions such as pricing, promotion, advertising, sales force management, and others. The major purpose of this study is to address certain major marketing decision variables within the general context of an uncertain environment. While there have been significant progresses in analyzing marketing behaviors in a stochastic environment, the sourcesscatteramong differentmanagementandmarketingjoumals; and to the extent that these issues are addressed at all, they have aimed mainly at each separate, specifictopic at a time. Thus, our effort to bring these studies together in the same framework should facilitate our in-depth analysis of these important phenomena."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Mikroekonomia
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Analog Circuits and Signal Processing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792399643
Rok wydania:
1997
Wydanie:
1997
Numer serii:
000108233
Ilość stron:
315
Waga:
1.44 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Preface. Glossary of Symbols. Part 1: Background and Components of the Marketing Mix. 1. Introduction. 2. Pricing Under Uncertainty. 3. Advertising. 4. Price Promotions. 5. Salesforce Size, Compensation and Labor Heterogeneity. Part 2: Contexts for Possible Interactive Decisions. 6. Market Share and Diffusion Models. 7. Marketing, Inventory and Production Decisions. 8. Competitive Marketing Strategies. 9. Adaptive Behavior, Experimentation and Some Empirical Results. 10. Concluding Notes. References. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia