• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations : Targets and Tools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations : Targets and Tools

ISBN-13: 9780789017031 / Angielski / Miękka / 2002 / 280 str.

Donald R. Self; Jr. Walter W. Wymer
Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations : Targets and Tools Donald R. Self Walter W. Wymer 9780789017031 Best Business Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations : Targets and Tools

ISBN-13: 9780789017031 / Angielski / Miękka / 2002 / 280 str.

Donald R. Self; Jr. Walter W. Wymer
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Help your nonprofit organization keep up with the competition As the competition for funding among nonprofit organizations becomes more intense, so does the need to develop survival strategies that focus limited resources in the most effective ways. Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Targets and Tools presents proven methods for effectively reaching the target markets essential to your organization's future. This practical guidebook is divided into two easy-to-use sections: Targets details how to develop employees and volunteers, form alliances with for-profit organizations, and develop social entrepreneurship programs; Tools explains how to make maximum use of communications and media (advertising, direct marketing, public relations), fundraising, and Internet and e-commerce potential. Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Targets and Tools also provides expert guidance on: multimedia marketing, including Web conferencing event planning and promotion branding and positioning promotional products tax, legal, cultural, and financial issues and much more Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Targets and Tools is an essential handbook for nonprofit organizations as they struggle against reduced government funding and a rapidly changing environment. Educators and students will also find the book invaluable as a how-to marketing guide based on effective methods and proven strategies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Best Business Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789017031
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
280
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
19.96 x 16.56 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Introduction
  • The Targets: Beyond Clients
  • Toward a Customer-Orientation and a Differentiated Position in a Nonprofit Organization: Using the 5th P—People
  • Social Entrepreneurship: Managerial, Finance and Marketing Aspects
  • Nonprofit-Business Alliance Model: Formation and Outcomes
  • Conceptual Foundations and Practical Guidelines for Recruiting Volunteers to Serve in Local Nonprofit Organizations: Part I
  • Conceptual Foundations and Practical Guidelines for Retaining Volunteers Who Serve in Local Nonprofit Organizations: Part II
  • Integrated Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations
  • Information Search: External Secondary Information for Strategic Marketing Planning in Nonprofit Organizations
  • Integrated Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Developing an Integrated Marketing Communications Strategy
  • Integrated Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Communications Tools and Methods
  • Expanding Your Communication Budget with Group Collaborative Technology
  • Integrated Marketing Communications for Local Nonprofit Organizations: Messages in Nonprofit Communications
  • Fundraising Direct: A Communications Planning Guide for Charity Marketing
  • Promotional Products: Adding Tangibility to Your Promotions
  • Strategic Internet and E-Commerce Applications for Local Nonprofit Organizations
  • Index
  • Reference Notes Included

Teri Kline Henley, Walter W Wymer Jr, Donald Self



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia