• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Art in the British Isles, 1700 to the Present: A Cultural History » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Art in the British Isles, 1700 to the Present: A Cultural History

ISBN-13: 9781409436690 / Angielski / Twarda / 2012 / 302 str.

Charlotte Gould
Marketing Art in the British Isles, 1700 to the Present: A Cultural History Gould, Charlotte 9781409436690 Ashgate Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Art in the British Isles, 1700 to the Present: A Cultural History

ISBN-13: 9781409436690 / Angielski / Twarda / 2012 / 302 str.

Charlotte Gould
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A cultural history of the first truly modern art market, Marketing Art in the British Isles, 1700 to the Present furthers the burgeoning exploration of Britain's struggle to carve a niche for itself on the international art scene. Bringing together scholars from the UK, US, Europe, and Asia, this collection sheds new light on such crucial notions as the internationalization of the art market; the emergence of an increasingly complex exhibition culture; issues of national rivalry and emulation; artists' individual and collective strategies for their own promotion and survival; the persistent anti-commercialism of an elite group of art lovers and critics and accusations of philistinism levelled at the middle classes; as well as an unquestionable native British genius at reconciling jarring discourses. Essays explore the unresolved tension between artistic aspirations and commercial interest - a tension that has come to shape Britain's national artistic tradition - from the perspectives of artists, dealers and (super-) collectors, and the upwardly mobile middle classes whose consumerism gave rise to the British art market as it is known today. Specific case studies include Whistler, Roger Fry, Damien Hirst, and Charles Saatchi; essays consider art markets from London and Manchester to Paris and Flanders.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Commerce
Art > History - Baroque & Rococo
Wydawca:
Ashgate Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781409436690
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
302
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Introduction: from Hogarth to Hirst. 300 years of buying and selling British art, Charlotte Gould and Sophie Mesplède; Part I An Artist’s Livelihood: Whistler between the British and French art markets, Grischka Petri; From conscription to the Depression: the market for British art in London c. 1914-1930, Andrew Stephenson; Art without commerce in Northern England 1980-2000, Gabriel N. Gee; Beautiful Inside My Head for Ever: the realignment of the artist and the art market in Great Britain in the 21st century, Uta Protz. Part II Dealers, Auctioneers and (Super)Collectors: In search of a British connection: Flemish dealers on the London art market and the taste for Continental painting (1750-1800), Dries Lyna; ’Making pictures marketable’: expertise and the Georgian art market, Bénédicte Miyamoto; Traversing objects: the London art market at the turn of the 20th century, Anne Helmreich; The Fine Art Society and the rise of the solo exhibition, Patricia de Montfort; The collector as phoenix: can Charles Saatchi rise from the ashes?, Chin-tao Wu. Part III Negotiating Artistic Aspirations and Middle-Class Values: Copies on the market in 18th-century Britain, Bärbel Küster; ’One must become half-Catholic’: William Beckford (1760-1844) as ’impolite and uncommercial’ aesthete, Laurent Châtel; ’English pictures are but little known and esteemed out of England’: the Royal Academy of Arts and the 1878 Paris Exposition Universelle, Guillaume Evrard; Modernism, commerce and Roger Fry’s Omega Workshops, Anne-Pascale Bruneau-Rumsey; Bibliography; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia