• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Apocalypse : Eschatology, Escapology and the Illusion of the End » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Apocalypse : Eschatology, Escapology and the Illusion of the End

ISBN-13: 9780415173568 / Angielski / Miękka / 1998 / 291 str.

Stephen Brown; David Carson; Jim Bell
Marketing Apocalypse : Eschatology, Escapology and the Illusion of the End Stephen Brown David Carson Jim Bell 9780415173568 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Apocalypse : Eschatology, Escapology and the Illusion of the End

ISBN-13: 9780415173568 / Angielski / Miękka / 1998 / 291 str.

Stephen Brown; David Carson; Jim Bell
cena 301,76 zł
(netto: 287,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Is marketing in crisis? Some commentators have contended that marketing principles no longer appear relevant to the real world of marketing managers. The foremost figures in the field are marketing's most outspoken critics rather than disseminators of the marketing message. Indeed, a number of noted academic authorities have announced nothing less than the end of marketing. While such apocalyptic sentiments are very much in keeping with our degraded, post-modern, pre-millenial times, the present volume of essays examines the extent to which the end of marketing is nigh. The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the 21st century. Ranging from narratology to feminism, these suggestions aim to enlighten, provoke and occasionally outrage.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415173568
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000035334
Ilość stron:
291
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.27 x 16.26 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

`Lateral thinking is what is needed and this book provides that sort of stimulus to fresh thinking that is vital if we are to survive' - Public Library Journal

Preface. 1. Apocaholics Anonymous: Looking back on the End of Marketing Stephen Brown, Jim Bell and David Carson Part One. Crisis 2. Trinitarianism, the Eternal Evangel and the Three Eras Schema Stephen Brown 3. Making a Drama out of a Crisis: The Final Curtain for the Marketing Concept Pierre McDonagh and Andrea Prothero 4. Apocalyptus Interruptus: A Tale by Parables, Apostles and Epistles Douglas Brownlie and John Desmond 5. On Aura, Illusion, Escape and Hope in Apocalytic Consumption: The Apotheosis of Las Vegas Russell W. Belk Part Two. Judgement 6. In Search of the Hidden Go(o)d: A Philosophical Deconstruction and Narratological Revisitation of the Eschatological Metaphor in Marketing Benoit Heilbrunn 7. The Protestant Ethic and the Spirit of Marketing: Visions of the End Ray Kent 8. Markets: Exchange and the Extreme Cornelius G. Buttimer and Donncha Kavanagh 9. The Fall and Rise of Marketing Fundamentalism: The Case of the 'Nature and D'ecouvertes' Distribution Concept Patrick Hetzel Part Three. Renovation 10. Marketing Adidimus Michael J. Thomas 11. Advertising Research: Sins of Omission and Inaugurated Eschatology Stephanie O'Donohoe 12. The Pathetic Phallusies of St. Thomas Aquinas and why Marketing Should Give Eve a Break Miriam Catterall, Pauline Maclaren and Lorna Stevens 13. On Eschatology, Onanist Scatology, or Honest Catalogy? Cats Swinging, Cat Singing and Cat Slinging as Riffs, Rifts and Writs in A Catalytic Catechism for the Cataclysm Morris B. Holbrook 14. The Future is Past: Marketing, Apocalypse and the Retreat From Utopia Stephen Brown and Pauline Maclaran .

David Carson, Jim Bell, Stephen Brown

Brown, Stephen Brown is of the University of Ulster.... więcej >
Carson, David Carson is a graphic designer.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia