• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing- Und Kommunikationstrends: Interviewstudie Zur Akzeptanz Bei Digital Immigrants Und Digital Natives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing- Und Kommunikationstrends: Interviewstudie Zur Akzeptanz Bei Digital Immigrants Und Digital Natives

ISBN-13: 9783658308476 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 163 str.

Christoph Kochhan; Anne Elsässer; Michael Hachenberg
Marketing- Und Kommunikationstrends: Interviewstudie Zur Akzeptanz Bei Digital Immigrants Und Digital Natives Kochhan, Christoph 9783658308476 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing- Und Kommunikationstrends: Interviewstudie Zur Akzeptanz Bei Digital Immigrants Und Digital Natives

ISBN-13: 9783658308476 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 163 str.

Christoph Kochhan; Anne Elsässer; Michael Hachenberg
cena 245,09
(netto: 233,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658308476
Rok wydania:
2020
Wydanie:
1. Aufl. 2020
Ilość stron:
163
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Gesellschaftliche Trends und ihr Einfluss auf unternehmerische Kommunikation.- Digital Natives und Digital Immigrants als Adressaten von (Marketing-)Kommunikation.- Aktuelle Trends in Marketing und Kommunikation.- Chancen und Risiken unterschiedlicher Kommunikationstrends aus Zielgruppenperspektive.  

Prof. Dr. Christoph Kochhan, Hochschule RheinMain, Professur für Medienmarketing (Schwerpunkte: Unternehmenskommunikation, Markenführung, Eventmarketing)

Anne Elsässer, Hochschule RheinMain, Media Management

Michael Hachenberg, Hochschule RheinMain, Dozent Media Management 

Die Interviewstudie fokussiert die zielgruppenspezifische Akzeptanz von Marketing- und Kommunikationstrends. Im Zentrum stehen u.a. Ansätze technischer Art (z.B. Virtual Reality) sowie inhaltliche Optionen (z.B. Purpose Driven Marketing). Vor dem Hintergrund der demographischen Entwicklung bzgl. des Verhältnisses von Digital Immigrants zu Digital Natives wird untersucht, in welchen Kommunikationsoptionen Chancen liegen. Die qualitative Studie basiert auf leitfadengestützten Interviews mit Vertreter*innen der Zielgruppen sowie mit Kommunikationsexpert*innen.

Der Inhalt
  • Gesellschaftliche Trends und ihr Einfluss auf unternehmerische Kommunikation
  • Digital Natives und Digital Immigrants als Adressaten von (Marketing-)Kommunikation 
  • Aktuelle Trends in Marketing und Kommunikation 
  • Chancen und Risiken unterschiedlicher Kommunikationstrends aus Zielgruppenperspektive
Die Zielgruppen
  • Dozierende und Studierende aus den Bereichen Kommunikation und Marketing
  • Praktiker aus dem Medien-/Marketingbereich (Marketing- und Kommunikationsmanager, Eventverantwortliche), Praktiker aus dem Feld der Werbe- und Kommunikationsanbieter (PR-, Werbe- oder Eventagenturen, Kommunikationsdienstleister, Kreativagenturen)
Die Autoren  
Prof. Dr. Christoph Kochhan, Hochschule RheinMain, Professur für Medienmarketing (Schwerpunkte: Unternehmenskommunikation, Markenführung, Eventmarketing) 
Anne Elsässer, Hochschule RheinMain, Media Management 
Michael Hachenberg, Hochschule RheinMain, Dozent Media Management 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia