• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Orientation in Food and Agriculture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Orientation in Food and Agriculture

ISBN-13: 9780792396499 / Angielski / Twarda / 1995 / 284 str.

K. G. Grunert; Hanne Hartvig Larsen; Tage Koed Madsen
Market Orientation in Food and Agriculture K. G. Grunert Hanne Hartvig Larsen Tage Koed Madsen 9780792396499 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Orientation in Food and Agriculture

ISBN-13: 9780792396499 / Angielski / Twarda / 1995 / 284 str.

K. G. Grunert; Hanne Hartvig Larsen; Tage Koed Madsen
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the fall of 1990, the Danish government started a comprehensive research pro gramme to improve the competitiveness of the Danish food sector: The Research and Development Programme in the Danish Food Sector (Det F Ildevareteknologiske Forsk nings- og Udviklingsprogram, F0TEK). The programme was based on a combination of basic research to be carried out by universities and other research institutions, and a series of collaboration projects between researchers and food companies. The programme was originally designed as a technological research programme. However, in the planning phases of the research programme, the view that the development of new technologies and products may not be sufficient to improve competitiveness made some ground. A small comer of the overall research effort was therefore set aside for market-oriented research. This comer was filled by the research programme Market-based process and product innovation in the food sector (MAPP). MAPP was a joint research programme in which researchers from several Danish universities and business schools participated; it was coordinated by the Aarhus School of Business. MAPP set out to achieve a difficult task: to conduct high quality research on various aspects of the marketing of food products, to do so in cooperation with food companies, and to win under standing and recognition from the colleagues in the food technology departments."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Management Science
Drama > Shakespeare
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792396499
Rok wydania:
1995
Wydanie:
1996
Ilość stron:
284
Waga:
1.35 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

`The strength of the book lies in the way it develops a conceptual framework ...
... a valuable contribution to the subject of market orientation in food marketing.
... a useful reference for company managers and marketing students, particularly whose who are interested in the strategic aspects of market orientation and product development.'
European Review of Agricultural Economics

Part I: Introduction. 1: Market orientation, product development and competitive advantage. Part II: Generating market intelligence. 2: The systematic generation of market intelligence. 3: Analysing consumers at the aggregate level. 4: Analysing consumers at the individual level. 5: Analysing distributors at the aggregate level 6: Analysing distributors at the organisational level. 7: Case: The generation of market intelligence in a medium-sized food company. Part III: Developing market responsiveness and profitability. 8: A framework for understanding market responsiveness. 9: Short- and medium-term product and process development. 10: Long-term development of firm and industry. 11: Developing supplier and customer relations. Part IV: Conclusion. 12: Market orientation and agriculture: summary, implications and research perspectives. References. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia