• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Markenliebe und das ideale Selbst » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Markenliebe und das ideale Selbst

ISBN-13: 9786208999872 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 72 str.

Toby Donaldson
Markenliebe und das ideale Selbst Donaldson, Toby 9786208999872 Verlag Unser Wissen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Markenliebe und das ideale Selbst

ISBN-13: 9786208999872 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 72 str.

Toby Donaldson
cena 160,21
(netto: 152,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Marketing kann am faszinierendsten sein, wenn es sich mit der Psychologie überschneidet - eine Überschneidung, die im modernen Marketing regelmäßig auftritt. Dieses Buch untersucht die Funktion menschlicher Beziehungsaspekte in Bezug auf Marken anhand der Beziehung zwischen Marken und ihren Liebhabern. Es versucht, die Funktion der Anthropomorphisierung in diesen Beziehungen zu entschlüsseln, in denen menschliche Eigenschaften auf nicht-menschliche Entitäten wie Marken übertragen werden und so stärkere Bindungen schaffen. Dies ist ein Konzept, das heute von vielen Marken unbeabsichtigt oder gar nicht genutzt wird, aber eine Untersuchung seiner Funktion könnte es für viele andere praktisch anwendbar machen. Als klassisches Konzept, das in den letzten Jahren unter dem Namen "Markenpersönlichkeit" an Bedeutung gewonnen hat, gibt es dieses Konzept bereits seit den Anfängen dessen, was wir als Marke kennen. Diese Studie versucht, seine Funktion und die wichtigsten Auslöser für die Entstehung dieser Beziehung zu verstehen. Die Studie untersucht wichtige Aspekte menschlicher Beziehungen, die nachweislich mit einer Markenliebe einhergehen, wie das ideale Selbst und positive Psychologie.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Verlag Unser Wissen
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786208999872
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
72
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia