• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Manejo de imagen institucional en los mass media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Manejo de imagen institucional en los mass media

ISBN-13: 9783639550474 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 424 str.

Gonzalez Fidel
Manejo de imagen institucional en los mass media González, Fidel 9783639550474 Publicia - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Manejo de imagen institucional en los mass media

ISBN-13: 9783639550474 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 424 str.

Gonzalez Fidel
cena 515,15 zł
(netto: 490,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 515,15 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La ferrea competencia por la matriculacion de alumnos en las instituciones de educacion superior obliga a las universidades a generar estrategias tanto de fondo como de forma para presentarse al mercado como la mejor opcion posible. Este libro plantea un original diseno mixto y experimental para determinar la efectividad entre la estrategia mediatica en la adopcion de un buho vivo como mascota de la Facultad de Filosofia y Letras (FFyL) de la Universidad Autonoma de Chihuahua (UACH), Mexico y su efecto en la percepcion del clima y la imagen institucional de la escuela. Con esta adopcion, la UACH, a traves de la FFyL se convierte apenas en la tercera universidad en Mexico que utiliza en su imagen institucional una mascota viva como parte de un programa estrategico planeado. Los otros dos referentes tienen ya mas de 50 anos haciendolo. (Los Pumas de la UNAM y los Burros Blancos del IPN)"

La férrea competencia por la matriculación de alumnos en las instituciones de educación superior obliga a las universidades a generar estrategias tanto de fondo como de forma para presentarse al mercado como la mejor opción posible. Este libro plantea un original diseño mixto y experimental para determinar la efectividad entre la estrategia mediática en la adopción de un búho vivo como mascota de la Facultad de Filosofía y Letras (FFyL) de la Universidad Autónoma de Chihuahua (UACH), México y su efecto en la percepción del clima y la imagen institucional de la escuela. Con esta adopción, la UACH, a través de la FFyL se convierte apenas en la tercera universidad en México que utiliza en su imagen institucional una mascota viva como parte de un programa estratégico planeado. Los otros dos referentes tienen ya más de 50 años haciéndolo. (Los Pumas de la UNAM y los Burros Blancos del IPN)

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
Publicia
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783639550474
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
424
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.39
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

El Dr. Fidel González Quiñones es docente y administrativo en la Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad Autónoma de Chihuahua, México y cuenta con estudios de posgrado en mercadotecnia y periodismo, además de una amplia trayectoria laboral en empresas de la iniciativa privada, la industria maquiladora y los gobiernos federal y estatal.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia