• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing the Service Economy: Prospects and Problems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing the Service Economy: Prospects and Problems

ISBN-13: 9780521378581 / Angielski / Miękka / 1989 / 356 str.

Robert P. Inman
Managing the Service Economy: Prospects and Problems Robert P. Inman 9780521378581 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing the Service Economy: Prospects and Problems

ISBN-13: 9780521378581 / Angielski / Miękka / 1989 / 356 str.

Robert P. Inman
cena 177,23
(netto: 168,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 156,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

These essays discuss the service sector, an often neglected area of economic study. The contributors agree that services are replacing manufacturing as the employment base in more advanced economies. Their essays provide valuable insight into the causes, problems and prospects of this transition. Commissioned for the Wharton-ARA Conference on the Service Economy, this collection examines the rise of the prevailing economic order in the United States, Japanese, and international economies and the future and potential of the service sector. The volume concludes with an agenda for future research and policy of the service company.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Labor - General
Business & Economics > Industrial Management
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521378581
Rok wydania:
1989
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
356
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.78 x 15.21 x 2.49
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword; Acknowledgments; Introduction and overview Robert P. Inman; Part I. Role of Service in World Economics: 1. Services in the international economy Robert Summers; Comment Jere R. Behrman; 2. Services in the Japanese economy Gary R. Saxonhouse; Comment Hugh Patrick; 3. Services in the US economy Irving Leverson; Comment Duncan Mann; Open discussion; Part II. Service Productivity, Trade, and Market Structure: 4. Measurement of output and productivity in the service sector John W. Kendrick; Comment William J. Baumol, Charles R. Hullen and Janet L. Norwood; 5. Services in world transactions Irving B. Kravis; 6. US trade policy and international service transactions Helena Stalson; Comment Joan E. Spero; 7. The provision of services in a market economy Bergt Holmstrom; Comment Andrew Postlewaite; Open discussion; Part III. Analyses of Service Industries: The Finance, Health Care, and Government Sectors: 8. The future for financial services Fischer Black; Comment Irwin Friend and Mark J. Flannery; 9. Competition and equilibrium as a driving force in the health services sector Mark A. Satterwaite; Comment Jeffrey Harris; 10. Government services Edward M. Granlich; Comment Robert P. Inman; Open discussion; Part IV. The Future of Research and Policy for the Service Economy: 11. Productivity policy and the service sector William J. Baumol; 12. An agenda for research on the service sector Victor R. Fuchs; Open discussion; Author index; Subject index.

Inman, Robert P. Robert P. Inman is the Richard K. Mellon Professor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia