• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Visitor Attractions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Visitor Attractions

ISBN-13: 9780750685450 / Angielski / Miękka / 2008 / 384 str.

Fyall
Managing Visitor Attractions  Fyall 9780750685450 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Visitor Attractions

ISBN-13: 9780750685450 / Angielski / Miękka / 2008 / 384 str.

Fyall
cena 235,91
(netto: 224,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 235,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Managing Visitor Attractions is a unique text that provides a cutting edge insight into the issues, principles and practices of visitor attractions today and into the future. Now in its second edition, this text has been fully revised and updated to include new case studies on attractions in Singapore, seasonal variation, religion-based attractions, HRM issues and heritage tourism. It also includes five new chapters looking at attraction success and failure, interpretation, school excursions, managing gardens and brand mannagement.Divided into five parts, the book tackles the following topics: the role and nature of visitor attractions; the development of visitor attraction provision; the management of visitor attractions; the marketing of visitor attractions; and, future issues and trends. With contributions from around the world, Managing Visitor Attractions is illustrated with up-to-date, international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, China, Denmark and Canada. It is an essential text for undergraduate and postgraduate students of visitor attraction management, written by subject specialists with a wealth of experience in this field.Now in its second edition, this book fully revised with five completely new chapters, including interpretation, attraction failure and success, and brand management. It provides cutting-edge insight into the issues, principles and practices of visitor attractions. It includes well-renowned contributors with a wealth of experience in the field. It includes new and classic international case studies from the UK, USA, Singapore, Australia, New Zealand, Greece and Canada.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750685450
Rok wydania:
2008
Wydanie:
Revised, Update
Ilość stron:
384
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.04 x 16.54 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: The role and nature of visitor attractions: The Nature and Purpose of Visitor Attractions; Interpreting the Development of the Visitor Attraction Product; Developing visitor attraction provision : Economic Aspects of Developing Theme Parks; Creating Visitor Attractions in Peripheral Areas; Visitor Attraction Development in East Asia; Public Transport as a Visitor Attraction; The management of visitor attractions: Authenticating Visitor Attractions based upon Ethnicity; Managing Visitor Impacts; Seasonality: The Perennial Challenge for Visitor Attractions; Management Challenges for Religion-based Attractions; Visitor Attractions and Human Resource Management; Marketing visitor attractions: Marketing Challenges and Opportunities for Heritage Tourism; World Heritage Sites: Managing the Brand; Competitive Theme Park Strategies: Lessons from Central Florida; Marketing Visitor Attractions: A Collaborative Approach; Future trends: Rediscovering the Imagination: Meeting the Needs of the ?New? Visitor; A National Strategy for Visitor Attractions; The Future of Visitor Attractions

Alan Fyall, Brian Garrod, Anna Leask, Stephen Wanhill



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia