• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Sport Business: An Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Sport Business: An Introduction

ISBN-13: 9781138291362 / Angielski / Twarda / 2018 / 674 str.

David Hassan
Managing Sport Business: An Introduction David Hassan 9781138291362 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Sport Business: An Introduction

ISBN-13: 9781138291362 / Angielski / Twarda / 2018 / 674 str.

David Hassan
cena 926,78
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sport is both a complex international business and a mass participatory practice run by volunteers. Now in a fully revised and expanded second edition, this comprehensive introduction to the theory and practice of sport management helps explain the commercial environment that shapes sport at all levels, from elite to local, and gives clear and sensible guidance on best practice. It covers the core functional areas of management, from strategy and finance to sales and marketing; explores emerging issues from data analytics to corporate social responsibility, and is full of useful features and real-world cases and data. An essential text for any sport business or sport management course.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Park & Recreation Management
Business & Economics > Industries - Service
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Foundations of Sport Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138291362
Rok wydania:
2018
Numer serii:
000414125
Ilość stron:
674
Waga:
1.60 kg
Wymiary:
24.89 x 18.03 x 4.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Managing Sport Business: An Introduction (2nd ed.) is a comprehensive text that covers global sport management, issues and functions in sport management, and application of sport management theory … An impressive array of examples and case studies helps this text stand out from a list of general sport management books. Instructors could consider this book for a variety of courses, but an international sport business course would be a logical fit." – Jillian McNiff, Flagler College, USA, International Journal of Sport Communication

Preface  Part 1: The Sport Management Context  1. The Sport Business Industry in the Twenty-First Century  2. Sport in the Global Marketplace  3. The Social and Cultural Management of Sport: Contemporary Arguments Concerning the Case for Specificity  4. Sport Policy and the Structure of Sport in the UK  5. Corporate Governance and the Regulation of Sport  6. Managing Sport in the Nonprofit Sector  7. Sport in Emerging Markets  8. Sport for Development: What’s in a Name?  9. Managing Sporting Access and Participation: An International Perspective  Part 2: The Application of Business Management to Sport  10. Organisation Theory and Sport Management  11. Strategy and Planning in the Context of Sport  12. Human Resource Management and the Business of Sport  13. The Management and Measurement of Organisational Performance  14. Budgeting and Budgetary Control in Sport  15. Sport Marketing Management and Communication  16. Media Rights in Club Football  17. Sport and Retailing  18. Can Sports Coaching Usefully Transfer into a Business Context?  Part 3: Facets of Sport Business  19. Delivering Sport in the Global Context  20. Managing Sport Volunteers  21. Sport and Sponsorship  22. Sport and the Law: Considerations for Sport Managers  23. Managing High Performance Sport  24. Sport, the Media and Strategic Communications Management  25. Information and Communications Technology and its Use in Sport Business  26. Planning and Managing the Stadium Experience  27. Promoting Accessibility for Fans with Disabilities to European Stadia and Arenas: An Holistic Journey Sequence Approach  28. Sport Event Management  29. Managing Social Responsibility in Sport  30. Researching Sport Management  31. Sport and Social Media  32. Managing the Business of Sport in the Twenty-First Century: Future Trends and Challenges

David Hassan is Associate Dean of the Faculty of Life and Health Sciences and Professor of Sport Policy and Management at Ulster University, UK. His research expertise concerns the governance of international sport, the politics of sport and examination of its wider social significance, particularly in Europe. He is the Academic Editor of Sport in Society, an international, peer-reviewed journal published by Taylor & Francis. He is also Series Editor of Foundations of Sport Management published by Routledge and is Visiting Professor at a number of the world’s leading sports universities, including Loughborough University and Griffith University



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia