• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Public Services - Implementing Changes: A thoughtful approach to the practice of management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Public Services - Implementing Changes: A thoughtful approach to the practice of management

ISBN-13: 9780415414517 / Angielski / Miękka / 2013 / 784 str.

Simon Wootton
Managing Public Services - Implementing Changes: A thoughtful approach to the practice of management Simon Wootton 9780415414517  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Public Services - Implementing Changes: A thoughtful approach to the practice of management

ISBN-13: 9780415414517 / Angielski / Miękka / 2013 / 784 str.

Simon Wootton
cena 365,03
(netto: 347,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The work of a manager in a service organisation is not the same as the work of a manager in an organisation that manufactures goods. Managing Public Services, Implementing Changes - A Thoughtful Approach 2e, is for students and managers who intend to work in a service organisation whether it is owned publicly of privately. This book concentrates on how managers can change things for the better and explains 'why' as well as 'how'. The second edition has been fully updated to address challenges facing public services with new material on managing cuts, managing risk, managing innovation, producing funding applications, Lean Management and process review. A new chapter on managing social enterprise and generating social capital has also been added. This text is both solidly practical and theoretically challenging and is supported by strong pedagogical features including: case studies and illustrative vignettes from public service managers working in Europe, Asia, Australia and the US; exercises and review questions. Students will develop learning skills that enable them to transfer their learning from one situation to another and thinking skills that enable them adapt the way that they apply their learning as circumstances change. This comprehensive text has been specifically designed and developed to meet the needs of students studying public services management at undergraduate and postgraduate level. It allows the reader to develop transferable skills in thinking and learning as they work through the book and gives greater awareness of the benefits of continuous learning for staff and managers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Finanse publiczne
Political Science > Public Affairs & Administration
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415414517
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
784
Waga:
1.62 kg
Wymiary:
24.13 x 18.8 x 3.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

First Thoughts  1. Managing in the Changing Context of Public Services  Role 1: Managing Change  2. Managing Resistance to Change in Public Services  3. Managing Strategy and Change in Public Services  Role 2: Managing Operations and Activities  4. Managing the Market for Public Services  5. Generating Social Capital and Managing Social Enterprise  6. Managing the Quality of Public Services  Role 3: Managing People 7. Managing Groups and Leading Teams in Public Services  8. Managing Leadership and Motivation in Public Services  9. Managing Individuals in Public Services  Role 4: Managing Finance and Resources  10. Managing Budgets in Public Services  11. Managing Resources in Public Services  12. Managing Audit, Accountability and Performance in Public Services  Role 5: Managing Information  13. Managing Information and Communication in Public Services  Role 6: Managing Learning and Personal Development  14. Managing Learning in Public Services  15. Managing Personal Development in Public Services  Final Thoughts  16. Management Values - Management as Religion



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia