• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Innovation Driven Companies: Approaches in Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Innovation Driven Companies: Approaches in Practice

ISBN-13: 9780230245907 / Angielski / Twarda / 2010 / 279 str.

Hugo Tschirky; Cornelius Herstatt; David Probert
Managing Innovation Driven Companies: Approaches in Practice Tschirky, Hugo 9780230245907 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Innovation Driven Companies: Approaches in Practice

ISBN-13: 9780230245907 / Angielski / Twarda / 2010 / 279 str.

Hugo Tschirky; Cornelius Herstatt; David Probert
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Against the late nineteenthcentury European trend of theoretical elaborations of negative homosexual stereotypes and the legal persecution of homosexuals, German sexologist, Magnus Hirschfeld (18681935) introduced a scientific and humanistic approach to homosexual emancipation. Radical from the outset, his pioneering theorizations of gender overturned the dual sex system and revealed the artificiality of gender. Beyond destabilizing traditional concepts of masculinity and femininity and substantiating the naturalness of such phenomena as homosexual, intersexed, and transgendered identities, Hirschfeld deployed his theories to serve as the basis of a steadfast and influential campaign for the decriminalization of homosexuality and an international sexual freedom movement that championed the principal causes of the women's movement and the rights of all sexual minorities. Integrating the predominant cultural, scientific, and political discourses during Hirschfeld's lifetime, Elena Mancini illuminates his cosmopolitan and classical liberal political and cultural stance, showing him as more than a homosexual theorist and activist. This fascinating study shows how his opposition to fascism and to all forms of sexual and racial hierarchies makes him a humanist for our times and an inspiration for those who strive for social and political inclusion and tolerance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230245907
Rok wydania:
2010
Wydanie:
2011
Ilość stron:
279
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.0 x 13.6 x 2.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

PART I: STRATEGY Developing Innovation Strategies: How to Start? - A Systemic Approach using the Innovation Architecture; H.Tschirky  & G.Trauffler Organization of International Market Introduction: Can Cooperation between Central Units and Local Product Management Influence Success?; A.Baumgarten, C.Herstatt  & C.Fantapié Altobelli M&A and Innovation: the Role of Relatedness between Target and Acquirer; B.Cassiman, M.G.Colombo  & L.Rabbiosi Revisiting the Firm's R&D and Technological Ecosystem - a Case from a Large IT Firm; T.Durand PART II: COMPETENCE Getting Value from Technology: A Process Approach; C.Farrukh, D.Probert  & R.Phaal Successful New Product Development by Optimizing Development Process Effectiveness in Highly Regulated Sectors: the Case of the Spanish Medical Devices Sector; A.J.J.Pullen, C.Cabello-Medina, P.C.de Weerd-Nederhof, K.Visscher  & A.J.Groen Roadmapping at Printco: One Company's Experience; R.Mitchell, R.Phaal, C.J.P.Farrukh  & D.R.Probert Performance Measurement in Supply Chain Collaboration; D.Cetindamar  & B.Çatay PART III: INNOVATION Understanding Discontinuous Technology and Radical Innovation; G.Trauffler  & H.Tschirky Market Research for Radical Innovations – Lessons from a Lead User Project in the Field of Medical Products; C.Herstatt Relying on Experts: How to Effectively Gather Information for Innovation Projects from Market Specialists; C.Herstatt, C.Lüthje  & C.Lettl Generating Innovations Through Analogies - an Empirical Investigation of Knowledge Broker; K.Kalogerakis, C.Herstatt &  C.Lüthje

HUGO TSCHIRKY is Professor em. of Technology Management in the Department of Management, Technology, and Economics at the Swiss Federal Institute of Technology (ETH), Switzerland.

CORNELIUS HERSTATT is Professor at the Institute for Technology and Innovation Management at the Hamburg University of Technology, Germany.

DAVID PROBERT is Reader in Technology Management at the Centre for Technology Management, University of Cambridge, Institute for Manufacturing, UK.

HANS-GEORG GEMUENDEN is Professor of Technology and Innovation Management at the Technische Universität (TU), Berlin, Germany.
 
MASSIMO G. COLOMBO is Professor of the Economics of Technical Change in the School of Management at the Politecnico di Milano, Italy.

THOMAS DURAND is Professor of Business Strategy at École Centrale Paris, France.

PETRA C. DE WEERD-NEDERHOF is Professor at the School of Management and Governance at the University of Twente, The Netherlands.
 
TIM SCHWEISFURTH is Senior Researcher at the Institute for Technology and Innovation Management at the Hamburg University of Technology, Germany.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia