• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Electronic Services: A Public Sector Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Electronic Services: A Public Sector Perspective

ISBN-13: 9781852332815 / Angielski / Miękka / 2000 / 238 str.

Ake Gronlund; A. Gronlund
Managing Electronic Services: A Public Sector Perspective Grönlund, Ake 9781852332815 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Electronic Services: A Public Sector Perspective

ISBN-13: 9781852332815 / Angielski / Miękka / 2000 / 238 str.

Ake Gronlund; A. Gronlund
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Electronic Service Management is an emerging concept. It covers the organisational, economic technical and user issues involved when integrating the development of electronic services. This is particularly important (and more complicated) within public sector organisations.
Managing Electronic Services provides an easy to read and practical guide to portal-electronic services development in the public sector. The book takes an organisational perspective asking 'How do you make things work in your organisation and in relation to your customers or users?' By integrating the managerial, technical and economic issues, the authors can put them into context with the need to understand user requirements and expectations.
Lots of examples are provided, giving tips on how to avoid many of the pitfalls you might meet along the way, and showing you how to diagnose potential problems and find ways of dealing with them effectively.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Computers > Information Technology
Computers > Interactive & Multimedia
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Practitioner Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781852332815
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2000
Numer serii:
000037916
Ilość stron:
238
Waga:
0.86 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 The Story of the Dozen Challenges.- 1. Challenge 1: Start-up... of What? Arriving at Common Goals for Electronic Services.- The Symptoms.- Problem-Resolving Strategies.- Lessons From the Start-Up Challenge.- Analysis of the Tapville Solution.- Conclusions From the Start-up Challenge in Summary.- 2. Challenge 2: Thousands of Pages - From Project to Organization.- Problem-Solving Strategies.- Lessons From the Tapville Solution.- 3. Challenge 3: Messy Appearance - Organize the Usability Improvement Process.- Analysis - What About Appearance?.- Lessons From the “Messy Appearance” Challenge.- 4. Challenge 4: Parallel Systems - Use Electronic Services Only When You Need Them.- Analysis - Cutting Gordian Knots Looks Impressive but May Prove Unproductive.- Conclusions From the Parallel Systems Challenge.- 5. Challenge 5: Choosing the Future Technical Platform - Look Back, Look Aside, Look Ahead.- Evolution of Electronic Services.- A Good Metaphor is Worth a Dozen Consultants.- How to Build an IT Infrastructure.- System Architecture and Organizational Setup.- What Role Should Technical Concerns Play in Electronic Service Provision?.- Business Choices - Who Should Develop and Maintain Your Telematic Applications.- Some Recommendations.- 6. Challenge 6: Cross-Departmental Integration of Data Resources – Don’t Lock up Your Resources.- Cross-Departmental Cooperation Strategies and Possibilities.- Data Integration and Data Quality.- FromAd Hocto Competence Development.- Economic Gains?.- Conclusions.- 7. Challenge 7: Staff Motivation - Enrol the Staff in Your Team.- Analysis.- Conclusions.- 8. Challenge 8: Poor Usability - Let the Users Be Your Guide.- The Tapville Conference Revisited.- On Users.- On Usability.- Conclusions.- 9. Challenge 9: Where is the Payoff? Some Benefits Come Later.- Return on Investment?.- Investment?.- The Economics of Electronic Services.- Measuring the Value of Information Technology.- Conclusions.- 10. Challenge 10: What is Our Role? From Monopoly to Service Provider.- What Is the Role of a City?.- Understanding Your Users.- Conclusions.- 11. Challenge 11: Where Are the Users? Users Want Your Service, Not Your System.- Complete Media Chains for Economic Benefits of Electronic Services: Win-Winning in the Information Society.- Usefulness To the Individual; the Everyday Contexts of Electronic Services.- Conclusions.- 12. Challenge 12: Managing Administrative Tribes - Projects Don’t Fail Because of Too Many Enemies, But Because of Too Few Friends.- Tribal Wars in the City Office - of Clans and Electronic Services.- Conclusion.- 13. Conclusions From the Dozen Challenges.- Do We Really Have to Deal with All These Challenges?.- 2 Electronic Service Management.- 14. Introduction to Part 2.- Digital Communities and Local Communities.- The ESM Concept.- 15. Cities and the Local Information Society.- Cities and Electronic Service Processes.- ESM Development Issues.- ESM Activities.- 16. Conclusions.- The User Perspective.- The Organizational Perspective.- The Economic Perspective.- The Technical Perspective.- References.

Gronlund, Ake Gronlund is Assistant Professor in Informatics at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia