• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management and Governance of Networks: Franchising, Cooperatives, and Strategic Alliances » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management and Governance of Networks: Franchising, Cooperatives, and Strategic Alliances

ISBN-13: 9783319861203 / Angielski / Miękka / 2018 / 322 str.

George W. J. Hendrikse; Gerard Cliquet; Thomas Ehrmann
Management and Governance of Networks: Franchising, Cooperatives, and Strategic Alliances Hendrikse, George W. J. 9783319861203 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management and Governance of Networks: Franchising, Cooperatives, and Strategic Alliances

ISBN-13: 9783319861203 / Angielski / Miękka / 2018 / 322 str.

George W. J. Hendrikse; Gerard Cliquet; Thomas Ehrmann
cena 806,99
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Industrial Management
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Contributions to Management Science (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319861203
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
322
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1.Management and Governance of Networks: An Introduction.- PartI: FRANCHISING.- 2.Strategic Groups in the French Franchising Sector.- 3.Control and Performance in Franchising Networks.- 4.Beyond Main Street: Franchising Strategies for Indigenous Entrepreneurship in Australia.- 5.Social Entrepreneurship and Franchising: A Panacea for Emerging Countries? The Case of Algeria.- 6.Franchising in the Education Sector: How do Pakistani Customers Perceive this New Phenomenon?.- PartII: COOPERATIVES.- 7.Profiling the Natural Food Cooperative Members: Strategic Implications in Terms of Market Positioning and Governance.- 8.Farmer Cooperatives as Systems of Attributes: An Analysis of Ownership and In-vestment Complementarities.- 9.Toward an Updated Typology of U.S. Farmer Cooperatives: Survey Evidence of Recent Hybrid Ownership Restructuring.- 10.Innovation in Cooperatively Organized Breeding Networks – Analysis of Cluster Structures in Dairy Cattle Breeding in Germany.- 11.Uniformity in Collective Entrepreneurship: The Case of Food Retail Cooperatives in France.- 12.Characterizing Cooperatives in China.- 13.Cooperatives in Kyrgyzstan: Findings from a Survey of Cooperatives and Users.- Part III: STRATEGIC ALLIANCES.- 14.Alliance Portfolio Management: A Model based on Dynamic Capabilities.- 15.The Antecedents of Relationship Phase Affect in Alliances.- 16.Food Safety Management through the Lens of Hybrids: The Case of Fresh Fruit and Vegetable Shippers.

George Hendrikse is professor in economics of organizations at the Rotterdam School of Management, Erasmus University, Netherlands.

Gérard Cliquet is professor of retailing at the School of Business Administration (IGR-IAE), University of Rennes 1, France

Thomas Ehrmann is professor of strategic management at the University of Münster, Germany.

Josef Windsperger is professor of organization and management at the Department of Management, University of Vienna, Austria.

This book highlights cutting-edge research in the economics and management of networks as an interdisciplinary field, offering new theoretical, empirical and practical perspectives on the management, governance, ownership and control of cooperatives, franchising networks and strategic alliances. Further, it presents a strategic group perspective on franchisers and discusses both social entrepreneurship issues in franchising and franchising strategies for Indigenous entrepreneurship in Australia. Lastly, it offers a dynamic capabilities approach to alliance portfolio management and analyses the antecedents of the transitions taking place in the lifecycles of alliances.


Cliquet, Gerard Professeur a l'IAE-IGR de Rennes... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia