• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making It Lean: Applying Lean Practices to the Work of It » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making It Lean: Applying Lean Practices to the Work of It

ISBN-13: 9781439876022 / Angielski / Miękka / 2012 / 232 str.

Howard Williams
Making It Lean: Applying Lean Practices to the Work of It Williams, Howard 9781439876022  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making It Lean: Applying Lean Practices to the Work of It

ISBN-13: 9781439876022 / Angielski / Miękka / 2012 / 232 str.

Howard Williams
cena 272,55
(netto: 259,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Making IT Lean: Applying Lean Practices to the Work of IT presents Lean concepts and techniques for improving processes and eliminating waste in IT operations and IT Service Management, in a manner that is easy to understand. The authors provide a context for discussing several areas of application within this domain, allowing you to quickly gain insight into IT processes and Lean principles.

The text reviews IT Service Management, with reference to the IT Infrastructure Library (ITIL(R)) as a framework for best practices-explaining how to use it to accommodate Lean processes and operations. Filled with straightforward examples, it provides enough modeling tools so you can start your Lean journey right away. Examining the work of IT from an IT practitioner perspective, the book includes coverage of:

  • The OM Perspective-considers the work of IT from an Operations Management (OM) perspective, showing how many of the concepts that have been successfully applied within manufacturing can be applied to IT
  • The Lean Improvement Model-explains Lean concepts and practices and details the authors' Lean improvement model
  • Lean Problem-Solving (Identifying and Understanding Problems)-considers operational work in IT and explains how to apply Lean practices related to problem identification and root cause analysis
  • Lean Problem-Solving (Identifying and Managing Solutions)-describes how to use good problem identification as the basis for identifying the right solutions
  • Lean IT Service Management-examines IT work from an IT Service Management perspective, using the ITIL(R) framework as a guide
  • Implementing and Sustaining Lean IT Improvements-explains how to implement and sustain Lean IT improvements
Throughout the book, the authors use a simple model for Lean Improvement as the framework for communicating practical guidance on identifying and understanding problems, as well as identifying, implementing, managing, and improving solutions. Emphasizing alignment with core Lean concepts, such as A3 Thinking and Plan Do Check Act, it introduces concepts in a manner that allows you to take away small bits at a time and immediately apply them in your IT operations. Exploring the notion that any IT organization can benefit from the application of Lean, the text supplies you with virtually limitless opportunities for improvement in your IT organization.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Business & Economics > Quality Control
Business & Economics > Workplace Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781439876022
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
232
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
25.15 x 17.78 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Scope of IT. IT Operations and Operations Management. A Brief History of Lean. Lean and IT. ITIL (IT Infrastructure Library). IT for Lean. Lean for IT. Lean IT Operations Management. Lean IT Service Management. Lean and ITIL.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia