• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Creativity Accountable: How Successful Advertisers Manage Their Television and Print » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Creativity Accountable: How Successful Advertisers Manage Their Television and Print

ISBN-13: 9780899303376 / Angielski / Twarda / 1991 / 208 str.

Ron Harding
Making Creativity Accountable: How Successful Advertisers Manage Their Television and Print Harding, Ronald C. 9780899303376 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Creativity Accountable: How Successful Advertisers Manage Their Television and Print

ISBN-13: 9780899303376 / Angielski / Twarda / 1991 / 208 str.

Ron Harding
cena 306,18
(netto: 291,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A comprehensive handbook for advertising and marketing managers, this volume shows how advertisers can effectively control agency costs without sacrificing creativity. Ron Harding profiles companies that have effectively enforced accountability on their agencies and demonstrates proven internal systems for controlling the advertising process--and its associated costs--from the initial spending plan through the final examination of actual expenditures. He also offers a pragmatic discussion of the procedures, timetables, and contracts managers need to put in place to ensure that all sectors of the agency--account, creative, legal, production, and business affairs--act in the best interest of their client and at the highest levels of their capability. All major categories of spending receive thorough coverage: television, print, talent, and media.

After an introduction which highlights the problems of runaway costs and mismanagement that plague many advertisers today, Harding presents a step-by-step guide to controlling advertising expenditures. Among the topics addressed are: how to create realistic spending plans and make them strict buying guides for the agency; how to spot successful advertising; how to make creative groups accountable; how to run a successful copy meeting; how to stop cost overruns in television and print; and how to streamline and strengthen the brand management system. Harding fully reviews how to cut costs at each stage--from the project initiation form, through copy and storyboards, to editing and final production. Written in clear, conversational style, the book focuses throughout on a pragmatic approach to advertising management while recognizing the central importance of creativity. In fact, Harding argues, by understanding the creative-cost equation and how to manipulate its variables, advertisers will necessarily reap the benefits of better advertising.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899303376
Rok wydania:
1991
Ilość stron:
208
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
24.28 x 16.15 x 1.73
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
Harding, Ron RON HARDING is President of Harding & Company, a c... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia