• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Magazines; A Complete Guide to the Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Magazines; A Complete Guide to the Industry

ISBN-13: 9780820476179 / Angielski / Miękka / 2006 / 211 str.

Sumner, David E.
Magazines; A Complete Guide to the Industry Sumner, David E. 9780820476179 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Magazines; A Complete Guide to the Industry

ISBN-13: 9780820476179 / Angielski / Miękka / 2006 / 211 str.

Sumner, David E.
cena 184,96
(netto: 176,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 184,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Here is a concise overview of everything you want to know about the magazine production process, from the conception of article ideas through printing and distribution. Looking at magazine publishing from the -micro- view individual magazines to the -macro- view industry trends, history, and issues this book contains chapters on how to launch a new magazine and write a business plan.
Magazines: A Complete Guide to the Industry is ideal for students in magazine editing, management, and publishing courses; entrepreneurs who want to launch a new magazine; or magazine staff members who are new to the industry."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Business & Economics > Business Communication - General
Language Arts & Disciplines > Journalism
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820476179
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000333888
Ilość stron:
211
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«'Magazines: A Complete Guide to the Industry' is a smart, comprehensive resource for anyone interested in magazine publishing. Covering everything from the basics of the business to future digital opportunities, this book provides relevant material packed with real life examples that bring the world of magazine publishing to life. The easy format filled with lists, charts, glossaries, and thought-provoking chapter questions serves as a basic text for the new magazine employee, a refresher for those who have focused in one business area, and a must read for the entrepreneur at the start of their magazine journey.» (Nina Link, President, Magazine Publishers of America)
«If there's a spot on your desk that you've been saving for a handy reference guide that will bring you up to date on the way the magazine press should and can work better, stop right here. Students? Editors? Young publishers? You'll all work happier.» (John Mack Carter, Former President of Hearst Magazines Enterprises and Editor-in-Chief of 'Good Housekeeping', 'Ladies' Home Journal', and 'McCall's')

The Authors: David E. Sumner is Professor of Journalism and head of the nationally recognized magazine program at Ball State University in Muncie, Indiana, where he has taught since 1990. He is the co-author of Feature and Magazine Writing: Action, Angle and Anecdotes (2005) and the author of Graduate Programs in Journalism and Mass Communication (1996).
Shirrel Rhoades has held executive positions with Reader's Digest, Ladies' Home Journal, Redbook, Harper's, Scholastic, and Marvel Entertainment. He taught magazine management for seventeen years at New York University's Center for Publishing, and he continues to consult in the magazine industry.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia