• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Locating Emerging Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Locating Emerging Media

ISBN-13: 9780415818858 / Angielski / Twarda / 2015 / 236 str.

Ben Aslinger; Germaine Halegoua
Locating Emerging Media Ben Aslinger Germaine Halegoua 9780415818858 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Locating Emerging Media

ISBN-13: 9780415818858 / Angielski / Twarda / 2015 / 236 str.

Ben Aslinger; Germaine Halegoua
cena 757,61 zł
(netto: 721,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Locating Emerging Media focuses on the tensions between the local and global in the design, distribution, and use of emerging media forms, building on scholarship on the cultural geography of new media networks and products and the relationships between the "global" and the "local." Authors consider new media practices, texts, services, software, policies, infrastructures, and design discourses that enrich existing relationships between creative industries and cultures of production, reception, and engagement. This consideration highlights the relationships between global and local perspectives and new media technologies and practices emerging within (and through) the geography and culture of particular places. Areas examined include East Asia, Latin America, Africa, Europe, South Asia, the Pacific Islands, and the Middle East. Through all is the recognition that what is new or emergent around the globe is unique in each locality.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Computers > Internet - General
Computers > Design, Graphics & Media - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in New Media and Cyberculture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415818858
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000318398
Ilość stron:
236
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"This volume is at the crest of a new wave within media studies. The approach of the authors is imaginative and carefully considered. The chapters open doors to topics that merit consideration by students, researchers, and media policymakers." -Philip Seib, University of Southern California, USA

Introduction: Locating Emerging Media Germaine R. Halegoua  Part I: Policy  1. Cultivating Digital Media Capitals: Place, Policy, and "Ubiquitous Cities" Germaine R. Halegoua  2. State Policy towards Online Communications and the Internet Regulatory Regime in Turkey Bilge Yesil  3. Leapfrogging the Digital Divide: Locating Emerging Media in Remote Australia Tracey Benson  4. The Local and the Global in ICTD Initiatives: Analyzing Implementers and Audiences, a Case Study of Voice of Kibera Melissa Tully  Part II: Industry  5. Game History and the Case of "Malzak": Theorizing the Manufacture of "Local Product" in 1980s New Zealand Melanie Swalwell and Michael Davidson  6. How Comic Books Travel: Brick-and-Mortar Stores, Digital Networks, and Global Flows Derek Johnson  7. Situating Ghana’s New Media Industry: Liberalization and Transnational Entrepreneurship Seyram Avle  Part III: Texts  8. Jordanian Queen Rania as Queen Consort of Social Media and Maternal Feminism: Constructing Fantasies of Sameness Candice Haddad  9. New Media, Collapsed Boundaries, and Hybridized Identities in the Context of Contemporary Chile Kristin Sorensen  10. Mapping the Mediascape: The Politics of Chinese Software Art Chaz Evans  Part IV: Geographies  11. When Fiji is not an Island: Converging Histories of the South Pacific’s (New) Media Capital? Nicole Starosielski  12. Affective Belongings across Geographies: Locating YouTube Viewing Practices of Morrocan-Dutch Youth Koen Leurs, Mariëtte de Haan, and Kevin Leander



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia