• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication

ISBN-13: 9783790815757 / Angielski / Miękka / 2005 / 270 str.

Valerie Feldmann
Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication Feldmann, Valerie 9783790815757 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Leveraging Mobile Media: Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication

ISBN-13: 9783790815757 / Angielski / Miękka / 2005 / 270 str.

Valerie Feldmann
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usage contexts for media content and services; the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries. In the light of this background, this book takes two different viewpoints on the development of mobile media: from a competitive strategy point of view it analyzes the extension of cross-media strategies and the emergence of cross-network strategies; from a public policy point of view it develops demands and requirements for an innovation policy that fosters innovation in mobile media markets.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Economics - General
Computers > Management Information Systems
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Information Age Economy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783790815757
Rok wydania:
2005
Wydanie:
2005
Numer serii:
000116547
Ilość stron:
270
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Incentives, barriers, and drivers for media development under the influence of mobile communications.- The mobile communication system: elements and characteristics.- The social use of the mobile communications system.- Cross-media and cross-network strategies for mobile media.- Innovation policy for mobile media.

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usage contexts for media content and services; the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries. In the light of this background, this book takes two different viewpoints on the development of mobile media: from a competitive strategy point of view it analyzes the extension of cross-media strategies and the emergence of cross-network strategies; from a public policy point of view it develops demands and requirements for an innovation policy that fosters innovation in mobile media markets.

 

Feldmann, Valerie Valerie Feldmann is researcher at the Freie Univer... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia