• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge: The Obesity Challenge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge: The Obesity Challenge

ISBN-13: 9780765627186 / Angielski / Miękka / 2011 / 406 str.

Rajeev Batra; Punam Anand Keller; Victor J. Strecher
Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge: The Obesity Challenge Batra, Rajeev 9780765627186 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Leveraging Consumer Psychology for Effective Health Communications: The Obesity Challenge: The Obesity Challenge

ISBN-13: 9780765627186 / Angielski / Miękka / 2011 / 406 str.

Rajeev Batra; Punam Anand Keller; Victor J. Strecher
cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This timely book brings together some of the most higly respected scholars and practitioners in the consumer psychology and health communication fields to analyze how the latest research can be effectively applied to the critical public health issue of obesity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Political Science > Public Policy - Environmental Policy
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765627186
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
406
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction Part I. Overviews 1. Design of Effective Obesity Communications: Insights From Consumer Research 2. Population-Based Prevention of Obesity Part II. Research on Consumer Biases 3. An Ounce of Prevention, An Apple a Day: Effects of Consumers’ Lay Theories on Health-Related Behaviors 4. Calorie Estimation Biases in Consumer Choice 5. Food Temptations Versus Self-Control: Friends or Enemies? 6. Thinking About Health and Obesity: How Consumers’ Mental Experiences Influence Health Judgments 7. How the Body Type of Others Impacts Our Food Consumption Part III. Communication Strategy and Tactics 8. The Relative Effectiveness of Gain-Framed and Loss-Framed Persuasive Appeals Concerning Obesity-Related Behaviors: Meta-Analytic Evidence and Implications 9. Practicing What You Preach: Using Hypocrisy and Cognitive Dissonance to Reduce the Risk for Obesity 10. The Use of Negative Emotions in Health Communication: Implications for Fighting Obesity 11. Using Identity Signaling to Combat Obesity and Improve Public Health 12. Developing and Validating Motivational Message Interventions for Improving Prescription Drug Adherence With Consumers Confronting Chronic Diseases Part IV. Combating Obesity in Children and Young Adults 13. Preventing Childhood Obesity by Persuading Mothers to Breastfeed: Matching Appeal Type to Personality 14. Ecological Factors and Childhood Obesity: A Structural Look, Part V. Environmental and Policy Perspectives 16. Bringing a Bit of Social Marketing to the Problem of Obesity 17. Marketing MyPyramid: Taking the Dietary Guidelines Home 18. Simplified Nutrition Guidelines to Fight Obesity 19. Shrinking Liberty to Combat Expanding Waistlines 20. Controlling Obesity: Lessons Learned From Tobacco Control and Tobacco Marketing Research

Rajeev Batra (University of Michigan, USA) (Author) ,  Victor J. Strecher (Author) ,  Punam Anand Keller (Author)

Batra, Rajeev AMITAVA CHATTOPADHYAY is the L'Oreal Chaired Profe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia