• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'effet de la gamification sur l'engagement envers la marque » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'effet de la gamification sur l'engagement envers la marque

ISBN-13: 9786204991689 / Francuski / Miękka / 220 str.

Hend ElShoubashy; Hatem Abd ElKader; Nermine Khalifa
L'effet de la gamification sur l'engagement envers la marque ElShoubashy, Hend, Abd ElKader, Hatem, Khalifa, Nermine 9786204991689 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'effet de la gamification sur l'engagement envers la marque

ISBN-13: 9786204991689 / Francuski / Miękka / 220 str.

Hend ElShoubashy; Hatem Abd ElKader; Nermine Khalifa
cena 401,18
(netto: 382,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 402,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Introduction : La gamification a récemment gagné en popularité en tant que technologie favorisant les motivations psychologiques des consommateurs envers un service, une activité, un produit ou une marque dans le monde des affaires. Différents cadres ont été conçus, avec des éléments de conception portant des caractéristiques particulières, ont été décrits comme motivant et soutenant l'attitude et le comportement individuels. Cependant, la rareté des preuves empiriques répondant à la motivation des personnes à utiliser la gamification dans le domaine du marketing représente encore une lacune dans la littérature.Objectif de l'étude : proposer un prototype de cadre gamifié spécialement développé pour tester l'effet de la gamification sur l'engagement de la marque en fonction des conceptions UX utilisant différents éléments de jeu.Résultats : Les résultats de cette étude ont révélé une relation positive, avec une corrélation statistiquement très significative entre le cadre proposé et les variables étudiées, en conjonction avec la personnalité du joueur comme facteur modérateur important.Conclusion : En conséquence, il a été conclu que l'attitude du client à l'égard d'une marque peut être affectée au cours d'une expérience ludique et se traduira finalement par un engagement actif et renforcé envers la marque.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786204991689
Ilość stron:
220
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Hend ElShoubashy - Doctorat en administration des affaires - Collège de gestion et de technologie.Master en E-Business - Collège des Postgradués. Bachelor of Science in Business Administration - Collège de Management et Technologie.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia