• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Lecture Notes on Marketing Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Lecture Notes on Marketing Management

ISBN-13: 9783639367911 / Angielski / Miękka / 2011 / 172 str.

Fredrick Aila
Lecture Notes on Marketing Management Fredrick Aila 9783639367911 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Lecture Notes on Marketing Management

ISBN-13: 9783639367911 / Angielski / Miękka / 2011 / 172 str.

Fredrick Aila
cena 303,45
(netto: 289,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 303,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Marketing is constantly evolving. There seems to be a schism between theory and practice in our context. Thus students need quick guides to this knowledge and appreciate its efficacy within Kenya context as well as a global view. These notes should be complementary in nature and students need to review standard Marketing texts available in College Libraries and Bookshops. In these notes we attempt to condense the vast material and present it in a readable language for students at all levels. This reflects my teaching experience in tertiary institutions of learning. Thus students at certificate, diploma and degree levels in Business Administration, Agribusiness Management, Tourism and Hospitality Management, Marketing Management, Business Management will find the text to be valuable. I have also included discourse relevant for graduate level instructions. The notes are intended as quick guides for students who desire to acquaint themselves with the theory and practice of Marketing.

Marketing is constantly evolving. There seems to be a schism between theory and practice in our context. Thus students need quick guides to this knowledge and appreciate its efficacy within Kenya context as well as a global view. These notes should be complementary in nature and students need to review standard Marketing texts available in College Libraries and Bookshops. In these notes we attempt to condense the vast material and present it in a readable language for students at all levels. This reflects my teaching experience in tertiary institutions of learning. Thus students at certificate, diploma and degree levels in Business Administration, Agribusiness Management, Tourism and Hospitality Management, Marketing Management, Business Management will find the text to be valuable. I have also included discourse relevant for graduate level instructions. The notes are intended as quick guides for students who desire to acquaint themselves with the theory and practice of Marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639367911
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
172
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mr. Aila is reader in Commerce (Marketing Option) (Nairobi). He holds an MBA (Maseno). He is reading PhD in Business at Maseno University. He is Lecturer of Marketing at Agribusiness Department, Great Lakes University of Kisumu and Marketing Manager, Tich Nam Enterprises Ltd. Initially he worked with the Coca-Cola system extensively.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia