• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Konsumentenemotionen Messung Durch Computergestützte Verfahren: -- Eine Empirische Validierung Nicht-Verbaler Methoden -- » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Konsumentenemotionen Messung Durch Computergestützte Verfahren: -- Eine Empirische Validierung Nicht-Verbaler Methoden --

ISBN-13: 9783790803358 / Niemiecki / Miękka / 1985 / 199 str.

B. Neibecker; Bruno Neibecker
Konsumentenemotionen Messung Durch Computergestützte Verfahren: -- Eine Empirische Validierung Nicht-Verbaler Methoden -- Neibecker, Bruno 9783790803358 Physica-Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Konsumentenemotionen Messung Durch Computergestützte Verfahren: -- Eine Empirische Validierung Nicht-Verbaler Methoden --

ISBN-13: 9783790803358 / Niemiecki / Miękka / 1985 / 199 str.

B. Neibecker; Bruno Neibecker
cena 207,36
(netto: 197,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Physica-Verlag
Seria wydawnicza:
Konsum Und Verhalten
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783790803358
Rok wydania:
1985
Numer serii:
000141578
Ilość stron:
199
Waga:
0.45 kg
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

A. Theoretischer Teil.- I. Ziele und Aufbau der Arbeit.- II. Psychologische Grundlagen.- 1. Forschungsschwerpunkte.- 2. Emotionspsychologie.- a) Emotionspsychologische Abgrenzung.- b) Begründung für eine dimensionale Emotionsanalyse.- c) Spontanes Verhalten als Ansatzpunkt für die Messung.- ca) Spontanes Ausdrucksverhalten.- cb) Hemisphärenspezifische Verarbeitung von Emotionen.- cc) Autonome affektive Reaktionen.- 3. Umweltpsychologie.- a) Umweltpsychologische Abgrenzung.- b) Emotionale Ansätze der Umweltpsychologie.- c) Folgerungen für die dimensionale Emotionsanalyse...- III. Meßorientierte Ansätze.- 1. Fehlerquellen der Befragung.- 2. Notwendigkeit neuer Meßverfahren.- 3. Magnitudeskalierung.- a) Psychophysische Abgrenzung.- b) Darstellung der Magnitudeskalierung.- 4. Motorisch - manuelle Emotionsmessung.- a) Sentische Reaktionen.- b) Programmanalysator.- 5. Ei nordung der Meßmethoden.- 6. Gütekriterien der Messung.- a) Validität.- b) Reliabilität.- 7. Kausalanalytische Verfahren der Validierung (structural equation approach).- B. Erhebungstechnische Grundlagen.- I. Überblick.- II. Verbale Meßmethoden.- 1. Computergestützte Befragungssysteme (CBS).- 2. Bildschirmbefragung (BBS).- 3. Leistungsmerkmale.- a) Direkte Datenauswertung mit computergestützten Systemen.- b) Pluspunkte der Bildschirmbefragung.- III. Nicht-verbale Meßmethoden.- 1. Computerkontrollierte Magnitudeskalierung.- 2. Computergestützter Programmanalysator.- C. Empirischer Teil.- I. Hypothesen.- 1. Zur Bildschirmbefragung.- 2. Zur Magnitudeskalierung.- 3. Zum Programmanalysator.- II. Operational isierung der Hypothesen.- III. Ergebnisse.- 1. Zur ßildschirmbefragung.- 2. Zur Magnitudeskalierung.- 3. Zum Programmanalysator.- IV. Schlußfolgerungen für die Konsumentenforschung.- 1. Zusammenfassung.- 2. Folgerungen für die angewandte Konsumentenforschung.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia