• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge Management- Volume 1: Knowledge in a Globalized Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge Management- Volume 1: Knowledge in a Globalized Economy

ISBN-13: 9781537088587 / Angielski / Miękka / 2016 / 208 str.

Ph. D. Jon Johannessen
Knowledge Management- Volume 1: Knowledge in a Globalized Economy Ph. D. Jon Johannessen 9781537088587 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge Management- Volume 1: Knowledge in a Globalized Economy

ISBN-13: 9781537088587 / Angielski / Miękka / 2016 / 208 str.

Ph. D. Jon Johannessen
cena 127,37
(netto: 121,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 128,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An increased focus on information, knowledge and organisational learning, has provided us with a deeper understanding of factors and processes conducive to innovation and eventually to sustainable competitive advantages. However, little attention has been given to social mechanisms triggering innovations. The purpose of this book is to uncover processes and the corresponding social mechanisms promoting innovation in organisations. It is the integration of organisational learning, the internal knowledge base of the company and its external knowledge base, viewed in relation to innovations in organisations, which are the main elements discussed in this book. The purpose of this book is also to contribute to a perspective on economic performance; i.e. the interaction between norms specific to a company, the knowledge basis of the company and innovation. The questions we will try to shed light on in this book are: What is the connection between norms specific to the company, the knowledge basis of the company and innovation? We will argue that norms specific to the company, knowledge development and innovation strategies are closely linked, in order to promote competitive advantages at the company level. We will present and discuss a model in this connection. At the end of the book we will integrate this model and develop policy implications. We will see norms specific to the company in the light of social autopoiesis theory. It is this theory which will be used when evaluating the importance of knowledge development and innovation. The main thesis in the book is that a company's capabilities are primarily developed on the basis of social norms and values already existing in the social relations of the company. This in turn influences how the company develops and applies the knowledge basis, thus influencing innovation strategies.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781537088587
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
208
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia