• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction

ISBN-13: 9781557865533 / Angielski / Miękka / 1996 / 360 str.

Robert Woodruff; Sarah Gardial; Sarah Gardial
Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction Woodruff, Robert B. 9781557865533 Blackwell Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction

ISBN-13: 9781557865533 / Angielski / Miękka / 1996 / 360 str.

Robert Woodruff; Sarah Gardial; Sarah Gardial
cena 143,71 zł
(netto: 136,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 142,24 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Intended for business students and managers who want to become more customer-oriented, this book focuses on helping managers develop information skills for understanding customers' perceptions of value and satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Blackwell Publishers
Seria wydawnicza:
Dimensions in Total Quality
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781557865533
Rok wydania:
1996
Numer serii:
000322335
Ilość stron:
360
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.23 x 13.82 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Focuses on helping managers develop information skills for understanding customers′ perceptions of value." The Bookseller.

Preface.

Part I: Building a Competitive Advantage by Knowing Your Customer:.

1. Achieving a Competitive Advantage Through Customer Value Delivery Strategies.

2. Customer Value in Market Opportunity Analysis Processes.

Part II: Learning About Customer Value and Satisfaction:.

3. A New Perspective on Customer Value.

4. Linking Customer Value to Customer Satisfaction.

5. Know Your Customer Through Customer Value Determination.

6. How Customer Value Determination Improves Business Decisions.

Part III: Customer Value Determination Techniques:.

7. Measuring Customer Value.

8. Analyzing Customer Value Data.

9. Measuring Customer Satisfaction.

10. Analyzing Customer Satisfaction Data.

11. Predicting Customer Value Change.

Appendix I: The Coding Process.

Appendix II: Identifying Strategically Important Customer Value Dimensions.

Appendix III: Customer Value Change Forecasting Techniques.

Index.

Dr. Woodruff is Distinguished Professor of Marketing at the University of Tennessee. He has published four books and over 40 articles on such topics as marketing management, market opportunity analyses, customer value and satisfaction, and consumer behaviour. Dr. Woodruff has worked with more than 20 organizations to help them with marketing planning, market analysis, and customer value and satisfaction measurement activities. He is also a speaker in management development programs.

Dr. Gardials research interests are in the areas of customer value and satisfaction, situational influences in the buying and choice process, information processing, and consumer/salesperson interactions. She is an instructor in the executive training institutes conducted through the Management Development Center at the University of Tennessee, Knoxville. She has published articles from her research in journals such as the Journal of Consumer Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, and the Journal of Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behaviour.

To meet increasing competition and the increasing demands of customers, Woodruff and Gardial argue that businesses must redesign and improve information processes to help managers learn about customers and markets, and these processes must be linked to key customer value dimensions.

Know Your Customer incorporates newer approaches to customer value measurement into an new, integrated information process called customer value determination, basing satisfaction measurement on the concept of value. Every step of customer value determination is discussed in depth, with guides to both qualitative and quantitative measurement techniques. The book also discusses applications of customer value determination to decisions across the entire organization, ranging from strategic to tactical.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia