• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

ISBN-13: 9781942270065 / Angielski / Miękka / 2016 / 900 str.

Frank Luna
Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 Frank Luna 9781942270065 Mercury Learning & Information - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

ISBN-13: 9781942270065 / Angielski / Miękka / 2016 / 900 str.

Frank Luna
cena 255,33
(netto: 243,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 256,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It shows how to use new Direct12 features such as command lists, pipeline state objects, descriptor heaps and tables, and explicit resource management to reduce CPU overhead and increase scalability across multiple CPU cores. The book covers modern special effects and techniques such as hardware tessellation, writing compute shaders, ambient occlusion, reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures.

FEATURES:

- Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12

- Uses new Direct3D 12 features to reduce CPU overhead and take advantage of multiple CPU cores

- Contains detailed explanations of popular real-time game effects

- Includes a DVD with source code and all the images (including 4-color) from the book

- Learn advance rendering techniques such as ambient occlusion, real-time reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, programming the geometry shader, and character animation

- Covers a mathematics review and 3D rendering fundamentals such as lighting, texturing, blending and stenciling

- Use the end-of-chapter exercises to test understanding and provide experience with DirectX 12

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Games & Activities > Video & Mobile
Wydawca:
Mercury Learning & Information
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781942270065
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
900
Waga:
1.33 kg
Wymiary:
22.86 x 17.78 x 4.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part I - Mathematical Prerequisites. Vector Algebra. Matrix Algebra. Transformations.

Part II - Direct3D Foundations. Direct3D Initialization. The Rendering Pipeline. Drawing in Direct3D (Part 1). Drawing in Direct3D (Part 2). Lighting. Texturing. Blending. Stenciling. The Geometry Shader. The Compute Shader. The Tessellation Stages.

Part III -Topics. Building A First Person Camera & Dynamic Indexing. Instancing and Frustum Culling. Picking. Cube Mapping. Normal Mapping. Shadow Mapping. Ambient Occlusion. Quaternions. Character Animation. Appendices. Introduction to Windows Programming. High-Level Shader Language Reference. Some Analytic Geometry. Solutions to Selected Exercises (on disc).

Index

Luna Frank :

Frank Luna has been programming interactive 3D graphics with DirectX for more than fifteen years. He is the author of three bestselling books on DirectX and has worked in 3D medical visualization, 3D architectural design software, and gaming. He holds a BS in mathematics from the University of California, Irvine.

Luna, Frank Frank Luna is a software engineer for medical devi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia