• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Growth of Small and Medium Enterprises » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Growth of Small and Medium Enterprises

ISBN-13: 9780415648691 / Angielski / Miękka / 2012 / 326 str.

Niina Nummela
International Growth of Small and Medium Enterprises Niina Nummela   9780415648691 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Growth of Small and Medium Enterprises

ISBN-13: 9780415648691 / Angielski / Miękka / 2012 / 326 str.

Niina Nummela
cena 271,99
(netto: 259,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The majority of SMEs are operating in a networked business environment, and these networks extend beyond national and cultural boundaries. Within these networks, growth takes various routes and forms. Instead of linear, positive growth, international growth is often more cyclical, including periods of stagnation and withdrawal, even exits. International Growth of Small and Medium Enterprises focuses on international growth, such as how companies expand their operations across national borders through opportunity exploration and exploitation, and identification and development of innovations, i.e. on international entrepreneurship. The book provides a comprehensive overview of international growth of small and medium-sized enterprises from diverse points of view. It verifies that SMEs in all parts of the globe share similar characteristics, but also differ significantly. New explanations emerge, such as ownership, steering of the company, or the negative consequences of international growth. It discusses how the changing external environment of SMEs pushes them to create innovative solutions in order to survive and succeed. This collection of new and international perspectives sheds much-needed light on how founders and management teams of SMEs can succeed in fostering the growth process, and what specific characteristics are instrumental in initiating and maintaining international growth.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Small Business - General
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415648691
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
326
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. International Growth of SMEs: Past, Present and the Future Niina Nummela and Sami Saarenketo  Part 1: Drivers of International Growth of SMEs  2. Entrepreneurs’ Human and Relational Capital as Predictors of Early Internationalization: Evidence From Latin America and South-East Asia Juan Federico, Hugo Kantis, Alex Rialp and Josep Rialp  3. The Board’s Influence on the Internationalization Process in SMEs Johanna Nisuls, Anette Söderqvist and Sören Kock  4. Growth Orientation of SME Managers and Entrepreneurs: A Three-Year Follow-Up Study Arto Kuuluvainen and Eriikka Paavilainen-Mäntymäki  5. The Dark Side of International Growth Jarna Heinonen and Ulla Hytti  Part 2: International Growth Trajectories of SMEs  6. Growth and Internationalization of French and Danish SMEs Frederic Nlemvo, Mathieu Cabrol, Erik Rasmussen, Per Servais and Arild Aspelund  7. International Growth Strategies in Different Marketing Contexts Svante Andersson  8. Analyzing the Moves of International Entrepreneurial Organizations: The Entry of SMEs to Complex Markets Antonella Zucchella  9. The Binary Choice Facing SME Internationalization Colin Campbell-Hunt and Sylvie Chetty  10. Technology-Based New Ventures and Critical Incidents in Growth Jani Lindqvist, Olli Kuivalainen and Sami Saarenketo  Part 3: How to Study International Growth?  11. Towards a Typology of Rapidly Internationalizing SMEs Jim Bell, Sharon Loane, Rod B. McNaughton and Per Servais  12. Sampling Frames for Cross-National Survey Research in International Entrepreneurship Scott Paul Johnston, Marian V Jones, Anna Morgan-Thomas and George I. Vlachos  13. Export Behaviour, Growth and Performance of SMEs: Does Ownership Matter? Jorma Larimo  Part 4: The Role of Networks in the International Growth of SMEs  14. New Venture Internationalization and Technological Learning: A Social Capital Perspective Shameen Prashantham  15. Change in SME Internationalization: A Network Perspective Niina Nummela  Part 5: Illustrative Cases 16. A Different Story on Rapid International Growth: CV Online Tiia Vissak  17. Path of International Growth: Case Purfilec Ltd Leila Hurmerinta  18. The International Growth of a Privately-Owned Enterprise from China Peter Zettinig and Churu Lin.  Epilogue: Where to Head from Here? Niina Nummela

Niina Nummela is professor of International Business at the Turku School of Economics, Finland. She has published in the area of international entrepreneurship, small business management, interfirm co-operation, and research methods. She has contributed to Journal of World Business, European Journal of Marketing, International Small Business Journal, and Journal of Engineering and Technology Management, among others.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia