• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management

ISBN-13: 9781138177666 / Angielski / Twarda / 2016 / 320 str.

Pervaiz K. Ahmed; Mohammed Rafiq
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management Ahmed, Pervaiz K. 9781138177666 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management

ISBN-13: 9781138177666 / Angielski / Twarda / 2016 / 320 str.

Pervaiz K. Ahmed; Mohammed Rafiq
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A clear-sighted introduction to a complex subject, 'Internal Marketing' provides the reader with a succinct overview of the most recent thinking and practice.

The text begins by defining what internal marketing is and how it can work, and from this foundation:

* Outlines state-of-the-art thinking and practice
* Demonstrates how internal marketing can be used to facilitate such diverse strategies as TQM, New Product Development and Change Management
* Highlights the techniques managers need to understand to use IM effectively within their organizations
* Contains a range of international and up to the minute examples and cases of best practice from companies around the world

Throughout the book the emphasis is on understanding the principles that have made internal marketing such a potent force within leading corporations. This is combined with a pragmatic assessment of the many challenges involved in making it a reality within an organization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Chartered Institute of Marketing (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138177666
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000162553
Ilość stron:
320
Waga:
0.59 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

This book has a practical focus and is well structured. If you need to know more about internal marketing, or want to know how to make it more effective, then this is the book for you.
John Ling - Marketing Business, June 2002

Section I: Internal marketing theory - What is internal marketing?; Models of internal marketing: how internal marketing works; The tools of internal marketing; Internal marketing and human resource management; A framework for empowering employees; Section II: Internal marketing applications - Total quality management (TQM) and internal marketing; Innovation and internal marketing; Knowledge management, learning and internal marketing; Section III: Internal marketing case studies: Atlantic Richfield Company; Aydlotte & Cartwright inc.; Barclay card services (BCS); Barnardos; Boatman Trust Company; CSX; Eastman Chemical Company; First Union; GTE Supply; Lutheran Brotherhood; Midland Bank; Nations Bank; Norwich Union; Provena; St Luke's Hospital; Terminix International; Thomas Cook; Thomas and Mack Centre (TMC).

Pervaiz K. Ahmed, Mohammed Rafiq

Ahmed, Pervaiz K. Ahmed is Professor of Management at the University... więcej >
Rafiq, Mohammed Rafiq is Senior Lecturer in Retailing and Marketin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia