• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Intercultural differences of customer emotions in service encounters: Investigation and managerial implications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Intercultural differences of customer emotions in service encounters: Investigation and managerial implications

ISBN-13: 9783640424733 / Angielski / Miękka / 2009 / 80 str.

Pirmin Se Ler
Intercultural differences of customer emotions in service encounters: Investigation and managerial implications Seßler, Pirmin 9783640424733 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Intercultural differences of customer emotions in service encounters: Investigation and managerial implications

ISBN-13: 9783640424733 / Angielski / Miękka / 2009 / 80 str.

Pirmin Se Ler
cena 234,12
(netto: 222,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, Catholic University Eichstatt-Ingolstadt, language: English, abstract: The thesis is structured as follows: In a first step, the basics of services marketing are presented and the distinguished characteristics of services are addressed. Consequently, service encounters are introduced as the first building block of this thesis. In addition, the fundamentals of emotions and culture are outlined. Subsequently, chapter 3 deals with the relevance of emotions and culture in service encounters. In the following, the interplay between culture and emotion is brought to the fore by presenting the three main approaches concerning this matter. Subsequently, the perspective is narrowed down on the cultural dimension of Individualism/Collectivism and its influence on emotions (chapter 4). The compiled results from this approach are then employed to deduce implications for the management of services in general and concrete consequences for service staff in particular (chapter 5). Ultimately, main findings are summarized, an outlook is given and suggestions for further research opportunities into this domain are suggested.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640424733
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
80
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.48
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia