• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrated Business Model: Applying the St. Gallen Management Concept to Business Models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrated Business Model: Applying the St. Gallen Management Concept to Business Models

ISBN-13: 9783658096977 / Angielski / Miękka / 2015 / 44 str.

Oliver D. Doleski
Integrated Business Model: Applying the St. Gallen Management Concept to Business Models Doleski, Oliver D. 9783658096977 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrated Business Model: Applying the St. Gallen Management Concept to Business Models

ISBN-13: 9783658096977 / Angielski / Miękka / 2015 / 44 str.

Oliver D. Doleski
cena 56,53 zł
(netto: 53,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 54,01 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The St. Gallen Management Concept could be termed the DNA of the Integrated Business Model that is developed and detailed by Oliver D. Doleski. The practical St. Gallen Management Concept offers a good conceptual framework for the development of change, and increasingly dynamic change, which is now more than ever the key factor shaping business actions. The complexity arising from this very dynamism is becoming a defining characteristic of today s markets. Traditional methods and business models can deliver less than ideal results in this difficult environment. New approaches to business development are needed. To master complexity, these approaches must fully integrate all of the many and diverse aspects and demands of normative, strategic and operational management."

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Technology & Engineering > Power Resources - General
Technology & Engineering > Environmental - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Essentials
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658096977
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000217778
Ilość stron:
44
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Conceptual Basis and Definition of Business Models.- The Integrated Business Model: A Practical Concept for Innovators and Early Adopters.- The Stages of Business Model Development.

Oliver D. Doleski is a management consultant. He actively involved in shaping changes on the German energy market and has published widely in the field.

The St. Gallen Management Concept could be termed the DNA of the Integrated Business Model that is developed and detailed by Oliver D. Doleski. The practical St. Gallen Management Concept offers a good conceptual framework for the development of change, and increasingly dynamic change, which is now more than ever the key factor shaping business actions. The complexity arising from this very dynamism is becoming a defining characteristic of today’s markets. Traditional methods and business models can deliver less than ideal results in this difficult environment. New approaches to business development are needed. To master complexity, these approaches must fully integrate all of the many and diverse aspects and demands of normative, strategic and operational management.

Contents

  • Conceptual Basis and Definition of Business Models
  • The Integrated Business Model: A Practical Concept for Innovators and Early Adopters
  • The Stages of Business Model Development

Target Groups

  • Specialists and Managers in the Fields of Strategy, Business Development and Entrepreneurship
  • Executives and Consultants Specializing in Strategic Management and Business Model Innovation
  • Teaching Staff and Students in the Field of Business and Economics

About the Author

Oliver D. Doleski is a management consultant. He actively involved in shaping changes on the German energy market and has published widely in the field.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia