• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation in Socio-Cultural Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation in Socio-Cultural Context

ISBN-13: 9781138920712 / Angielski / Miękka / 2015 / 222 str.

Frane Adam; Hans Westlund
Innovation in Socio-Cultural Context Frane Adam Hans Westlund 9781138920712 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation in Socio-Cultural Context

ISBN-13: 9781138920712 / Angielski / Miękka / 2015 / 222 str.

Frane Adam; Hans Westlund
cena 222,50
(netto: 211,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Innovation - the process of obtaining, understanding, applying, transforming, managing and transferring knowledge - is a result of human collaboration, but it has become an increasingly complex process, with a growing number of interacting parties involved. Lack of innovation is not necessarily caused by lack of technology or lack of will to innovate, but often by social and cultural forces that jeopardize the cognitive processes and prevent potential innovation. This book focuses on the rule of social capital in the process of innovation: the social networks and the norms; values and attitudes (such as trust) of the actors; social capital as both bonding and bridging links between actors; and social capital as a feature at all spatial levels, from the single inventor to the transnational corporation. Contributors from a wide variety of countries and disciplines explore the cultural framework of innovation through empirics, case studies and examination of conceptual and methodological dilemmas.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Social Science > Badania społeczne i statystyki
Technology & Engineering > Inventions
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138920712
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
222
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction  The Meaning and Importance of Socio-Cultural Context for Innovation Performance  Frane Adam and Hans Westlund  Part I: The Cultural and Cognitive Framework of Innovation  1. Culture and Cognition: The Foundations of Innovation in Modern Societies  Marian Adolf, Jason Mast and Nico Stehr  2. Socially Responsible Science and Innovation in Converging Technologies  Toni Pustovrh  3. Culture Impact on Innovation: Econometric Analysis of European Countries  Pedro Ferreira, Elvira Vieira and Isabel Neira  4. Communities as Spaces of Innovation  Joanne Roberts  Part II: Innovation and Social Capital: A Reconsideration of Conceptual and Methodological Dilemmas  5. National and Regional Innovation Capacity Through the Lens of Social Capital: A Qualitative Meta-Analysis of Recent Empirical Studies  Frane Adam  6. Collaboration in Innovation Systems and the Significance of Social Capital  Hans Westlund and Yuheng Li  7. Learning in Regional Networks: The Role of Social Capital  Roel Rutten and Dessy Irawati  Part III: Case Studies  8. Independent Inventors and Their Position in the National/ Regional Innovation System: A Case Study of Slovenia  Angela Ivančič, Darka Podmenik, Alja Adam and Ana Hafner  9. "Individuals" Networks and Regional Renewal: A Case Study of Social Dynamics and Innovation in Twente  Paul Benneworth and Roel Rutten  Discussion and Conclusion  Instead of a Conclusion: Society, Culture and Innovation: Themes for Future Studies  Frane Adam and Hans Westlund

Frane Adam is Head of the Research Centre at the Institute for Developmental and Strategic Analyses (IRSA), Ljubljana, Slovenia; Professor at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia; and Professor at the School of Advanced Social Studies, Nova Gorica, Slovenia.

Hans Westlund is Professor at KTH (Royal Institute of Technology), Stockholm, Sweden; JIBS (Jönköping International Business School), Jönköping, Sweden; and IRSA (Institute for Developmental and Strategic Analyses), Ljubljana, Slovenia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia