• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study

ISBN-13: 9783319832371 / Angielski / Miękka / 2018 / 240 str.

Hans Van Kranenburg
Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study Van Kranenburg, Hans 9783319832371 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study

ISBN-13: 9783319832371 / Angielski / Miękka / 2018 / 240 str.

Hans Van Kranenburg
cena 562,23
(netto: 535,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Science > General
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Media Business and Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319832371
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
240
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Foreword.- 1 Introduction.- 2 Market Structure and Innovation Policies in Austria.- 3 Market Structure and Innovation Policies in Belgium.- 4 Market Structure and Innovation Policies in Denmark.- 5 Market Structure and Innovation Policies in Finland.- 6 Market Structure and Innovation Policies in France.- 7 Market Structure and Innovation Policies in Germany.- 8 Market Structure and Innovation Policies in Greece.- 9 Market Structure and Innovation Policies in Italy.- 10 Market Structure and Innovation Policies in Luxembourg.- 11 Market Structure and Innovation Policies in the Netherlands.- 12 Market Structure and Innovation Policies in Norway.- 13 Market Structure and Innovation Policies in Portugal.- 14 Market Structure and Innovation Policies in Spain.- 15 Market Structure and Innovation Policies in Sweden.- 16 Market Structure and Innovation Policies in Switzerland.- 17 Market Structure and Innovation Policies in United Kingdom.- 18 Summary and Best Practices.- Appendix.

Prof. Dr. H.L. (Hans) van Kranenburg is full professor of Corporate Strategy at Radboud University Nijmegen, Nijmegen School of Management, the Netherlands. He has been a visiting scholar at Media Management and Transformation Center at Jönköping International Business School (Sweden), University of Navarra (Spain) and the University of Chicago (USA) and will join the University of Oxford (UK) in Autumn 2015. He published on strategic behaviour of organizations, industry dynamics, alliances and networks, foreign direct investments, and non-market strategies. He also is an expert in media management and economics. He is co-author of the book Management and Innovation in the Media Industry. Furthermore, he advised companies such as publishing companies on strategic and anti-trust issues.

This book explores the importance and the types of media innovation policies formulated and implemented in various European countries. Each country analysis illustrates the evolution and structure of news media markets and media cross-ownership policies in recent years and evaluates how innovation policies stimulate innovative activities in journalism and news media. The main objective of this book is to promote discussion on how innovation policies can help the news media industry to meet development needs and requirements in the future. It will help scholars, politicians and practitioners in the media industry to identify best practices to support innovation in a rapidly changing news media landscape.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia