• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Innovating Science Teacher Education: A History and Philosophy of Science Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Innovating Science Teacher Education: A History and Philosophy of Science Perspective

ISBN-13: 9780415882385 / Angielski / Miękka / 2010 / 228 str.

Mansoor Niaz
Innovating Science Teacher Education: A History and Philosophy of Science Perspective Niaz, Mansoor 9780415882385  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Innovating Science Teacher Education: A History and Philosophy of Science Perspective

ISBN-13: 9780415882385 / Angielski / Miękka / 2010 / 228 str.

Mansoor Niaz
cena 228,74
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How teachers view the nature of scientific knowledge is crucial to their understanding of science content and how it can be taught. This book presents an overview of the dynamics of scientific progress and its relationship to the history and philosophy of science, and then explores their methodological and educational implications and develops innovative strategies based on actual classroom practice for teaching topics such the nature of science, conceptual change, constructivism, qualitative-quantitative research, and the role of controversies, presuppositions, speculations, hypotheses, and predictions. Field-tested in science education courses, this book is designed to involve readers in critically thinking about the history and philosophy of science and to engage science educators in learning how to progressively introduce various aspects of 'science-in-the-making' in their classrooms, to promote discussions highlighting controversial historical episodes included in the science curriculum, and to expose their students to the controversies and encourage them to support, defend or critique the different interpretations. Innovating Science Teacher Education offers guidelines to go beyond traditional textbooks, curricula, and teaching methods and innovate with respect to science teacher education and classroom teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Science > Study & Teaching
Education > Curricula
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415882385
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
228
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction  2. The Role of Presuppositions, Contradictions, Controversies, and Speculations versus Kuhn’s Normal Science  3. A Rationale for Mixed Methods (Integrative) Research Programs in Education  4. Exploring Alternative Approaches to Methodology in Educational Research  5. Can Findings of Qualitative Research in Education be Generalized?  6. Qualitative Methodology and its Pitfalls in Educational Research  7. Did Columbus Hypothesize or Predict? Facilitating Teachers’ Understanding of Hypotheses and Predictions  8. Facilitating Teachers’ Understanding of Alternative Interpretations of Conceptual Change  9. Progressive Transitions in Teachers’ Understanding of Nature of Science Based on Historical Controversies  10. What ‘ideas-about-science’ Should be Taught in School Science?  11. Whither Constructivism? Understanding Tentative Nature of Scientific Knowledge  12. Conclusion: Methodologists Need to Catch Up with Practicing Researchers

Mansoor Niaz is Professor at the Chemistry Department, Universidad de Oriente, Cumaná, Venezuela.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia