• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Influenceurs digitaux : Qui sont-ils et comment influencent-ils ? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Influenceurs digitaux : Qui sont-ils et comment influencent-ils ?

ISBN-13: 9786202537650 / Francuski / Miękka / 2024 / 392 str.

Fatima Ezzahra Khouiammi
Influenceurs digitaux : Qui sont-ils et comment influencent-ils ? Khouiammi, Fatima Ezzahra 9786202537650 Éditions universitaires européennes - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Influenceurs digitaux : Qui sont-ils et comment influencent-ils ?

ISBN-13: 9786202537650 / Francuski / Miękka / 2024 / 392 str.

Fatima Ezzahra Khouiammi
cena 461,03
(netto: 439,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 462,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

L'émergence d'Internet a donné naissance aux e-leaders d'opinion, des individus influents sur les réseaux sociaux, dont la sphère d'influence s'étend grâce à leur présence en ligne. Les entreprises, conscientes de leur pouvoir, les intègrent dans leurs stratégies marketing pour stimuler l'engagement des consommateurs envers les marques. Cependant, la littérature académique reste divisée sur les caractéristiques spécifiques des e-leaders d'opinion. Cet ouvrage a pour objectif de définir leur profil et de modéliser leur impact sur l'engagement du consommateur. La méthodologie adoptée débute par une étude netnographique exploratoire sur Facebook, menée sur la page d'un e-leader d'opinion, complétée par des entretiens qualitatifs avec les abonnés de la page. Ensuite, une phase confirmatoire repose sur une étude quantitative réalisée auprès de 318 internautes. Le modèle proposé vise à mieux comprendre l'influence de ces leaders sur les comportements des consommateurs en ligne.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Éditions universitaires européennes
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786202537650
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
392
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia