• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Industrial Organization: Markets and Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Industrial Organization: Markets and Strategies

ISBN-13: 9781107687899 / Angielski / Miękka / 2015 / 822 str.

Paul Belleflamme & Martin Peitz
Industrial Organization: Markets and Strategies Belleflamme, Paul 9781107687899 CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Industrial Organization: Markets and Strategies

ISBN-13: 9781107687899 / Angielski / Miękka / 2015 / 822 str.

Paul Belleflamme & Martin Peitz
cena 363,98
(netto: 346,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Thoroughly revised according to classroom feedback, Industrial Organization: Markets and Strategies offers an up-to-date and rigorous presentation of modern industrial organization that blends theory with real-world applications and derives implications for firm strategy and competition policy. This comprehensive textbook acquaints readers with the most important models for understanding strategies chosen by firms with market power and shows how such firms adapt to different market environments. The second edition includes new and revised formal models and case studies. Formal models are presented in detail, and analyses are summarized in 'lessons' which highlight the main insights. Theories are complemented by numerous real-world cases that engage students and lead them to connect theories to real situations. Chapters include review questions, exercises, and suggestions for further reading to enhance the learning experience, and an accompanying website offers additional student exercises, as well as teaching slides.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industrial Management
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781107687899
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
822
Waga:
1.73 kg
Wymiary:
24.38 x 19.05 x 3.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'The second edition of Paul Belleflamme and Martin Peitz's Industrial Organization: Markets and Strategies is encyclopedic in its coverage of modern industrial organization, including both seminal and new models. The authors present models with exactly the right level of formal detail to equip students and practitioners with what they need to understand a plethora of issues ranging from two-sided markets to price discrimination. I commend the authors for doing the impossible - improving their initial gem.' Michael Baye, Bert Elwert Professor of Business Economics, Kelley School of Business, Indiana University

Belleflamme, Paul
Paul Belleflamme is Professor of Economics at the Université Catholique de Louvain, Belgium. He regularly publishes articles in leading economics journals on various topics related to industrial organization, with a special focus on innovation in the digital economy (which is also the main topic of his blog, www.IPdigIT.eu). Peitz, Martin
Martin Peitz is Professor of Economics at the University of Mannheim, Germany, a director of the Mannheim Centre for Competition and Regulation (MaCCI), Germany, and an academic director of the Centre on Regulation in Europe (CERRE), Belgium. He has widely published in leading economics journals and, with Paul de Bijl, is author of the book Regulation and Entry into Telecommunications Markets (Cambridge University Press, 2003). His research focuses on theoretical industrial organization.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia