Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Including Voices: Respecting the Experiences of People from Marginalised Communities » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2868338]
•
Literatura piękna
[1816515]
więcej...
•
Turystyka
[73209]
•
Informatyka
[151990]
•
Komiksy
[35814]
•
Encyklopedie
[22537]
•
Dziecięca
[615035]
•
Hobby
[148372]
•
AudioBooki
[2023]
•
Literatura faktu
[228922]
•
Muzyka CD
[459]
•
Słowniki
[2914]
•
Inne
[438316]
•
Kalendarze
[829]
•
Podręczniki
[164805]
•
Poradniki
[487741]
•
Religia
[507626]
•
Czasopisma
[432]
•
Sport
[60551]
•
Sztuka
[239147]
•
CD, DVD, Video
[3775]
•
Technologie
[210694]
•
Zdrowie
[102913]
•
Książkowe Klimaty
[120]
•
Zabawki
[3066]
•
Puzzle, gry
[3568]
•
Literatura w języku ukraińskim
[274]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10168]
Kategorie szczegółowe BISAC
Including Voices: Respecting the Experiences of People from Marginalised Communities
ISBN-13
: 9781837977208 / Angielski
Richard Rose
;
Michael Shevlin
;
Chris Forlin
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Including Voices: Respecting the Experiences of People from Marginalised Communities
ISBN-13
: 9781837977208 / Angielski
Richard Rose
;
Michael Shevlin
;
Chris Forlin
cena
715,23
zł
(netto: 681,17 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 457,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Special Education - General
Education
>
Collaborative & Team Teaching
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Seria wydawnicza:
International Perspectives on Inclusive Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781837977208
Rose, Richard
Richard Rose is director of the Centre for the Stu...
więcej >
Czytaj nas na: