• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Incidence of quality management in customer service at Palace hardware store in Esteli » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Incidence of quality management in customer service at Palace hardware store in Esteli

ISBN-13: 9786203679502 / Angielski / Miękka / 72 str.

Nancy Gabriela Rugama Figueroa; Anielka Marili Alfaro Tercero; Silvia Marina González Córdoba
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Incidence of quality management in customer service at Palace hardware store in Esteli

ISBN-13: 9786203679502 / Angielski / Miękka / 72 str.

Nancy Gabriela Rugama Figueroa; Anielka Marili Alfaro Tercero; Silvia Marina González Córdoba
cena 178,89
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Quality management in customer service is a process through which companies seek to improve in different areas, objectives are developed in order to obtain beneficial results for the organization. The present work of investigation consists of the study and analysis of the management of the quality in the attention to the client in the hardware store Palace in Estelí; with the purpose of identifying principles that the company carries out; to same the factors and effects that are obtained of the same one. Different chapters are approached that lead us to obtain results to base an ethical and professional study for the improvement of the customer service system through quality management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786203679502
Ilość stron:
72
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Rugama Figueroa, Nancy Gabriela Rugama Figueroa Nancy GabrielaGonzález Córdoba Silvia MarinaAlfaro Tercero Anielka Marili



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia