• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact of Visual Merchandising Elements on Retail Shopper Behaviour » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact of Visual Merchandising Elements on Retail Shopper Behaviour

ISBN-13: 9786207455096 / Angielski / Miękka / 172 str.

Himabindu M.
Impact of Visual Merchandising Elements on Retail Shopper Behaviour M., Himabindu 9786207455096 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact of Visual Merchandising Elements on Retail Shopper Behaviour

ISBN-13: 9786207455096 / Angielski / Miękka / 172 str.

Himabindu M.
cena 357,39
(netto: 340,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 357,39
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Visual Merchandising (VM), earlier called as merchandising is a practice in the retail industry. It is the art of displaying goods in a retail outlet in a way that is quite appealing to the customers. Utilizing colour, lighting, smell, sound, digital technology and other interactive elements, Visual Merchandising captures customers' attention and even persuades them to buy. The current study "Impact of Visual Merchandising Variables on Retail Shopper Behaviour - A Study of Shoppers at Select Retail Stores" is more relevant than ever in today's retail business scenario witnessing changes in shopper profile, shopping experience sought, and other customer demographics. The organized retail sector in India has a promising growth rate. Hence, there is an ever-increasing need for retail level differentiation for attracting customers. Visual Merchandising is one such crucial strategy in the hands of the retailer that helps in standing apart from the competition.

Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786207455096
Ilość stron:
172
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia