• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact of Indian Stars' Advertisements in Multinational Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact of Indian Stars' Advertisements in Multinational Products

ISBN-13: 9783659301186 / Angielski / Miękka / 2012 / 88 str.

Hassan Ali;Shahid Kashif
Impact of Indian Stars' Advertisements in Multinational Products Hassan Ali, Shahid Kashif 9783659301186 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact of Indian Stars' Advertisements in Multinational Products

ISBN-13: 9783659301186 / Angielski / Miękka / 2012 / 88 str.

Hassan Ali;Shahid Kashif
cena 219,69 zł
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This study examines portray of Indian stars in multinational products' advertisements and their impact on the Pakistani consumers as well as their purchasing behavior especially in District Gujrat. Multinational advertisers highlight the product feature in better way and in return get more attention and convince more and more people towards product. For this purpose advertisers are spending money on famous stars to make advertisement attractive. Sample size 100 taken from the District Gujrat (Pakistan) revealed that the majority of the population likes to watch those advertisements in which Indian stars appear. While the respondents' response shows that Pakistani stars do not have any significant impact on the consumer behavior. This study also explains that Indian stars are influencing their buying decision of the consumers of Gujrat. While respondents are also like to discuss and share the Indian stars ad with peer group. This is also very significant that the rural and urban population is equally receiving ads with same intensity.

This study examines portray of Indian stars in multinational products advertisements and their impact on the Pakistani consumers as well as their purchasing behavior especially in District Gujrat. Multinational advertisers highlight the product feature in better way and in return get more attention and convince more and more people towards product. For this purpose advertisers are spending money on famous stars to make advertisement attractive. Sample size 100 taken from the District Gujrat (Pakistan) revealed that the majority of the population likes to watch those advertisements in which Indian stars appear. While the respondents response shows that Pakistani stars do not have any significant impact on the consumer behavior. This study also explains that Indian stars are influencing their buying decision of the consumers of Gujrat. While respondents are also like to discuss and share the Indian stars ad with peer group. This is also very significant that the rural and urban population is equally receiving ads with same intensity.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659301186
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
88
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

A young researcher and journalist. He earned his BS (Hons) from University of Gujrat, Pakistan. Currently he is enrolled in M.Phil program of Media Studies (Research Track). He has worked with various media and research enterprises.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia