• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

I'd like to complain..: Getting more than 'sorry' when things go wrong » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

I'd like to complain..: Getting more than 'sorry' when things go wrong

ISBN-13: 9781490979953 / Angielski / Miękka / 2013 / 60 str.

Drew Matthews
I'd like to complain..: Getting more than 'sorry' when things go wrong Matthews, Drew 9781490979953 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

I'd like to complain..: Getting more than 'sorry' when things go wrong

ISBN-13: 9781490979953 / Angielski / Miękka / 2013 / 60 str.

Drew Matthews
cena 25,18 zł
(netto: 23,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Nobody likes bad customer service, as a customer you want to feel loved, and feel like you're being treated well, or at least fairly, by whatever company you are dealing with. Things go wrong however, thats a fact, we don't live in a perfect world and companies do make genuine mistakes. We have to live with that, but often they are things that could be avoided, and with a little thought on the side of the company you are dealing with, be more palatable for you as one of their customers. In this book, I'll explain how to complain effectively, or, if you dislike the word 'complain'; how to make a point, and receive something to make that pain a little better. I'll explain how to get as close to the top of a company as you need to get to obtain the result you want; I'll explain what to do, and how to do it, so that in the majority of cases you'll get something back from the company that broke your customer experience. But why should you take my advise? Well.. I've not only worked in customer service centres, I've also been the one doing the complaining on more than one occasion. People who know me have often asked how I get results, and how I've managed to get the gratuities or good will gestures I have from companies. For over 10 years I've followed a few key points when I've needed to complain to a company. In some of those cases the resulting outcome has been financial, 50 credited to my account, reversal of a charge, a gift voucher, a reduced bill, or obtaining an item for free. In other cases the result has been to fix the issue, and go beyond to provide the service that should have been provided initially. In all cases what I've obtained has made the pain of a company lets say, 'making some mistakes' a little easier to swallow."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Reference > Consumer Guides
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781490979953
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
60
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia