• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hush Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hush Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition

ISBN-13: 9781940128016 / Angielski / Miękka / 2013 / 46 str.

MS Jeanne E. Degen
Hush Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition Degen, Jeanne E. 9781940128016 Jeanne Degen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hush Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition

ISBN-13: 9781940128016 / Angielski / Miękka / 2013 / 46 str.

MS Jeanne E. Degen
cena 51,68
(netto: 49,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Visit the new title in Black and White for a lower price of $6.95. In this workbook for salon professionals, we show you how to provide excellent customer service and how to outshine your competition at every turn We will take a close look at your boss: The Customer, because he or she can fire anyone by spending money at your competition. You will find out why your most unhappy customer is your best tool to learn from. Remember: If you don't take care of your customer, someone else will. You will develop a better understanding of the importance of the first impression because you will never get a second chance to make one. You will learn how to create the "Unexpected Experience" for your clients that will set your business apart from others. You will learn the little things that matter to keep your customers coming back, and you will discover how to remain one step ahead of your competition. We will talk about how to develop promotions that are fun for your client and lucrative for your salon. You will learn the secrets used by successful businesses that ensure an increase in client base and retail sales. We will also cover the art of "a great consultation." Remember customer service is not a department, it is an attitude

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Jeanne Degen
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781940128016
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
46
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia