• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations

ISBN-13: 9780333987773 / Angielski / Miękka / 2002 / 228 str.

Michael Morley
How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations Morley, M. 9780333987773 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations

ISBN-13: 9780333987773 / Angielski / Miękka / 2002 / 228 str.

Michael Morley
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This is an updated and revised edition of the author's successful and ground breaking book on international public relations and global reputation. Michael Morley has counselled clients of the world's largest corporations. This book shows how to achieve a global reputation and why this makes a vital contribution to the survival and success of the corporation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333987773
Rok wydania:
2002
Wydanie:
2002
Ilość stron:
228
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'Michael Morley uniquely blends pragmatic wisdom gained from his years counselling corporate clients around the globe with the evolving principles and philosophy of public relations. His witty, thought-provoking lectures to MBA students and many other audiences demonstrate vividly how media relations, public presence and thinking outside conventional wisdom and across cultural borders determine whether products, executives and corporations excel or fail. His writing is immensely accessible and beguilingly simple as it leads the reader through the complexities and dynamics of the public arena. No wise manager should be without a copy.' - Marion K. Pinsdorf, formerly Vice President / Communications Textron and INA and of Hill and Knowlton, now Senior Fellow in Communications, Fordham Graduate School of Business

'...it is my hope that the basic concepts outlined here will provide a useful foundation for all engaged in, or aspiring to, a career in international communications.' - Profile (Institute of Public Relations)

Reviews of the first edition:

'Michael Morley is a true pioneer in the practice on international public relations...He shares the wisdom of thirty years' experience about what works and what doesn't in the international marketplace.' - Thomas L. Harris, Adjunct Professor, Medill Scholl of Journalism, Northwestern University and former principal of Golin/Harris Communications

'[Provides] insights for both the experienced and the aspiring in public relations.' - Stephen A. Greyser, Professor of Marketing/Communications, Harvard Business School

The Global Village: It's Here Corporate Reputation Corporate Reputation Management The Global Voice Think Global, Act Local The Barriers The Specialization of International Public Relations Issues Identification and Management Crisis and Catastrophe Communications Public Affairs Sponsorship? Philanthropy? or Promotion? The Infrastructure of Your Organization The Public Relations Agency Research

MICHAEL MORLEY is Deputy Chairman of Edelman Public Relations Worldwide. He has counselled clients of the world's largest corporations and is a highly regarded international public relations expert with four decades of experience in the US, Europe, South America, Asia Pacific, the Middle East and Africa.

Morley, Michael Michael Morley is Assistant Dean Research and Seni... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia