• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality, Tourism, and Lifestyle Concepts : Implications for Quality Management and Customer Satisfaction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality, Tourism, and Lifestyle Concepts : Implications for Quality Management and Customer Satisfaction

ISBN-13: 9780789027542 / Angielski / Twarda / 2005 / 244 str.

Maree Thyne; Eric Laws
Hospitality, Tourism, and Lifestyle Concepts : Implications for Quality Management and Customer Satisfaction Maree Thyne Eric Laws 9780789027542 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality, Tourism, and Lifestyle Concepts : Implications for Quality Management and Customer Satisfaction

ISBN-13: 9780789027542 / Angielski / Twarda / 2005 / 244 str.

Maree Thyne; Eric Laws
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Thyne (business, The Robert Gordon University, UK) and Laws (tourism, James Cook University, Australia) present work on the application of lifestyle concepts to the hospitality and tourism industry. Contributors look at ways in which lifestyle concepts can improve the effectiveness of marketing, customer satisfaction, and management quality. The ga

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789027542
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
244
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.45 x 15.9 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • Hospitality, Tourism, and Lifestyle Concepts: Implications for Quality Management and Customer Satisfaction (Eric Laws and Maree Thyne)
  • Host-Guest Dating: The Potential of Improving the Customer Experience Through Host-Guest Psychographic Matching (Hazel Tucker and Paul Lynch)
  • Segmentation of Special Event Attendees Using Personal Values: Relationships
    with Satisfaction and Behavioural Intentions (Anne-Marie Hede, Leo Jago, and Margaret Deery)
  • A Gay Tourism Market: Reality or Illusion, Benefit or Burden? (Howard L. Hughes)
  • Escaping the Jungle: An Exploration of the Relationships Between Lifestyle Market Segments and Satisfaction with a Nature Based Tourism Experience (Gianna Moscardo)
  • A Lifestyle Segmentation Analysis of the Backpacker Market in Scotland: A Case Study of the Scottish Youth Hostel Association (Maree Thyne, Sylvie Davies, and Rob Nash)
  • Lifestyle Segmentation in Tourism and Leisure: Imposing Order or Finding It? (Noel Scott and Nick Parfitt)
  • Improved Understanding of Tourists’ Needs: Cross-Classification for Validation of Data-Driven Segments (Sara Dolnícar)
  • Lifestyle Market Segmentation, Small Business Entrepreneurs, and the New Zealand Wine Tourism Industry (Ken Simpson, Phil Bretherton, and Gina de Vere)
  • Discovering the Right Tourist Service to the Right People—A Comparison of Segmentation Approaches (Sara Dolnícar and Friedrich Leisch)
  • Seasonal Trading and Lifestyle Motivation: Experiences of Small Tourism Businesses in Scotland (Philip J. Goulding, Tom G. Baum, and Alison J. Morrison)
  • Index
  • Reference Notes Included

Authored by Laws, Eric; Thyne, Maree



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia