• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality Sales and Promotion: Strategies for Success » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality Sales and Promotion: Strategies for Success

ISBN-13: 9780750649865 / Angielski / Miękka / 2001 / 336 str.

Derek Taylor
Hospitality Sales and Promotion: Strategies for Success Taylor, Derek 9780750649865 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality Sales and Promotion: Strategies for Success

ISBN-13: 9780750649865 / Angielski / Miękka / 2001 / 336 str.

Derek Taylor
cena 214,14
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

'Hospitality Sales and Promotion' is the essential guide for every manager in the hospitality industry wanting to achieve maximum profits from their sales promotions. Practical and down-to-earth, this guide discovers: * who is your customer? market segments and groups* how can you reach them effectively? the secrets of successful public relations* new and traditional technologies; from direct mail to using the Internet to maximum advantage.Derek Taylor has a wealth of experience in the hospitality industry and has worked with and advised numerous international corporate hospitality companies. Concrete and relevant case studies and examples from his experience are used to illustrate throughout the guide, from companies such as: Whitbread, Hilton International, Pizza Express and Stakis.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Seria wydawnicza:
Professional Hospitality Guides
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750649865
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000190580
Ilość stron:
336
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
21.69 x 14.02 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'Not every hotel will be able to hire Taylor in person, but this book is a good way of tapping into that knowledge at one remove. It's packed with practical, usable information and advice based firmly on more than 50 years' experience of sales in the hotel industry. From writing the marketing plan to selling face-to-face or on the phone, Taylor sets out the principles in a way that will be useful for students and for established operators. But as always, he illustrates the principles with a rich mixture of practical everyday examples. ...is an entertaining read, which general managers and sales specialists alike will be able to apply in their daily work. If you need a sales consultant in your briefcase, this could be the book for you.' - Hospitality, February 2002.

The marketing plan; Organizing a sales office; Buyers and customers; Face-to-face selling; Telephone selling; The shape of things that came - the technology; Banqueting sales; Direct mail; Advertising; In-house promotion; Public relations; Special events and short break holidays.

Derek Taylor, John O'Connor



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia