• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences

ISBN-13: 9781771883788 / Angielski / Twarda / 2017 / 360 str.

Vinnie Jauhari
Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences Jauhari, Vinnie 9781771883788 Apple Academic Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences

ISBN-13: 9781771883788 / Angielski / Twarda / 2017 / 360 str.

Vinnie Jauhari
cena 487,78 zł
(netto: 464,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 482,79 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Creating memories and joyous experiences for consumers is a key dimension affecting the profitability and growth of a hospitality firm. Drawing on global experiences, this new book, Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences, looks at the diverse factors that create these positive experiences and provides insight into marketing and consumer behavior in the context of hospitality and tourism. The dynamics of emerging economies has been captured, and some lessons have been drawn from best practices across the globe.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Apple Academic Press
Seria wydawnicza:
Advances in Hospitality and Tourism
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781771883788
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000470306
Ilość stron:
360
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.11 x 14.99 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Consumer Experiences: An Introduction. Perspectives On Customer Experience. Creating Memorable Consumer Experiences: Insights from the Hospitality and Tourism Industry. Creating Memorable Experiences: Lessons from the World’s Top 10 Hotels. Sector Insights. Dimensional Analysis of Customer Experience in the Civil Aviation Sector. Dimensions of Retail Service Convenience in Emerging Market Settings: A Qualitative Investigation. Assessing Quality of Food, Service, and Customer Experience at a Restaurant: The Case of a Student-Run Restaurant in the USA. Value Drivers: HR Competencies. An Exploratory Study of Competencies Required to Co-Create Memorable Customer Experiences in the Hospitality Industry. Quality Aspects. Exploration of Service Quality Factors in Restaurant Industry: A Study of Selected Restaurants in the New Delhi Region. Pricing. Consumer Behavior in Restaurants: Assessing the Importance of Restaurant Attributes in Consumer Patronage and Willingness to Pay. Driving Value Through Pricing: Strategies Adopted by Managers in Price-Sensitive and Fiercely Competitive Markets. Technology. Managing Technologies for Consumer Engagement. Social Media. Social Media and Engaging with Consumers in the Hospitality Sector. Heritage Hotels in India: Offering Unique Experiences to Customers with Sustainable Practices as a Differentiator.

Jauhari, Vinnie|



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia